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40
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Sammlung
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Bibliographie
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Schramm-Klein, Hanna
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Key-Account-Management und E-Commerce : konzeptionelle Ausgestaltung des Key-Account-Managements durch E-Commerce im Business-to-Business-Geschäft
Storp, Nancy
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013429995
Saved in:
2
New B2B methods, techniques and technologies for capturing insights of major account managers : developing B2B communities for energy supply
Sood, Suresh C.
;
Pattinson, Hugh M.
- In:
Field guide to case study research in …
,
(pp. 227-253)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011413821
Saved in:
3
Sales coordination and structural complexity : a national-international comparison
Rehme, Jakob
;
Kowalkowski, Christian
;
Nordigården, Daniel
- In:
The journal of business & industrial marketing
28
(
2013
)
6
,
pp. 514-522
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009790079
Saved in:
4
Learning about customers : managing B2B alliances between small technology startups and industry leaders
Perez, Lourdes
;
Whitelock, Jeryl
;
Florin, Juan M.
- In:
European journal of marketing : EJM
47
(
2013
)
3/4
,
pp. 431-462
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009733025
Saved in:
5
Organisation des Global-Account-Management im Industriegütersektor
Lockau, Ina
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001513271
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6
Elektronische Prozesse im Key Account Management
Brand, Thorsten
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2007
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Spitzenleistungen im Key-Account-Management : das St. Galler KAM-Konzept
Belz, Christian
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Müllner, Markus
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Zupancic, Dirk
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014008590
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8
Competitive significance and development of key account management in B2B relationship in telecommunication sector in Serbia
Gligorijević, Mirjana
;
Mitić, Sanja
- In:
Proceedings of the 16th Annual Conference on Marketing …
,
(pp. 73-85)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003799938
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9
Brand communities als neue Markenwelten : wie Unternehmen Markennetzwerke initiieren, fördern und nutzen
Baumgartner, Ekkehart
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003400540
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10
Fit für globale Kunden
Lindner, Detlev
;
Senn, Christoph
- In:
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
34
(
2012
)
9
,
pp. 69-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009581510
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