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Social web
339
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84
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Type of publication
All
Article
765
Book / Working Paper
423
Journal
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Fallstudie
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Aufsatz in Zeitschrift
65,441
Aufsatz im Buch
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10,824
Graue Literatur
9,495
Non-commercial literature
9,495
Working Paper
7,971
Arbeitspapier
7,410
Hochschulschrift
4,043
Thesis
2,751
Collection of articles of several authors
2,053
Sammelwerk
2,053
Aufsatzsammlung
1,380
Case study
1,189
Conference paper
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Konferenzbeitrag
761
Konferenzschrift
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Bibliografie enthalten
472
Bibliography included
472
Lehrbuch
461
Ratgeber
441
Guidebook
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Collection of articles written by one author
392
Sammlung
392
Textbook
378
Conference proceedings
268
Reprint
264
Amtsdruckschrift
247
Government document
247
Article
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Handbook
138
Handbuch
138
Glossar enthalten
99
Glossary included
99
Statistik
95
Systematic review
95
Übersichtsarbeit
95
Forschungsbericht
79
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English
769
German
423
French
4
Italian
1
Author
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Esch, Franz-Rudolf
13
Baumgarth, Carsten
7
Melewar, T. C.
7
Burmann, Christoph
5
Schneider, Willy
5
Tochtermann, Klaus
5
Uhl, Axel
5
Bald, Thorsten
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Berg Grell, Kevin
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Eckhardt, Giana M.
4
Foroudi, Pantea
4
Herstatt, Cornelius
4
Lindgreen, Adam
4
Marom, Dan
4
Rutenbeck, Henrik
4
Ryan, Damian
4
Schroeder, Jonathan E.
4
Stocker, Alexander
4
Back, Andrea
3
Bardhi, Fleura
3
Bertini, Marco
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Binckebanck, Lars
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Bruhn, Manfred
3
Ceyp, Michael H.
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Chen, Te Fu
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Dennis, Charles
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Dev, Chekitan S.
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Gronau, Norbert
3
Huber, Frank
3
Ind, Nicholas
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Kernstock, Joachim
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Könecke, Thomas
3
Langner, Tobias
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Michelis, Daniel
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Miskell, Peter
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Murphy, Jamie
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Rentschler, Ruth
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Schildhauer, Thomas
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Steiner, Paul
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Wheeler, Alina
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
14
Springer Gabler <Firma>
4
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
2
International Conference on Halal Development <1., 2020, Malang>
2
Springer-Verlag GmbH
2
Verlag Dr. Kovač
2
epubli GmbH
2
Access Marketing Management e.V.
1
BITKOM Servicegesellschaft
1
Dänemark / Erhvervs- og Byggestyrelsen
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Enquête-Kommission Zukunftssicherung im Kfz-Gewerbe
1
Ernst-Moritz-Arndt-Universität Greifswald
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Europäische Kommission / Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
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Fachhochschule <Osnabrück>
1
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
1
George Routledge & Sons <London>
1
Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH
1
Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
1
Goethe-Universität Frankfurt am Main
1
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
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Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg / Projektteam LinkFisch
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Institute for Corporate Culture Affairs <Frankfurt, Main>
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KnowTech <14, 2012, Stuttgart>
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Logos Verlag Berlin
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Markendialog <14, 2010, Berlin>
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Nomos Verlagsgesellschaft
1
RWTH Aachen
1
Redline Verlag
1
Rheinwerk Verlag
1
Springer International Publishing
1
Uni-Edition GmbH
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Universität Mannheim
1
Verlag Franz Vahlen
1
Verlag Werner Hülsbusch
1
Verlagshaus Monsenstein & Vannerdat OHG
1
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Harvard business review : HBR
20
Best practice der Markenführung
15
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
14
Cases on branding strategies and product development : successes and pitfalls
13
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
13
The journal of brand management : an international journal
12
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
11
Cases on strategic social media utilization in the nonprofit sector
9
Employer Branding : Arbeitgeber positionieren und präsentieren
9
European journal of marketing : EJM
9
Management internationaler Dienstleistungsmarken : Konzepte und Methoden für einen nachhaltigen Internationalisierungserfolg
9
Premier reference source
9
Research
9
Digital and social media marketing : a results-driven approach
8
Handbook of research on integrating social media into strategic marketing
7
Best Practice in Marketing : Erfolgsbeispiele zu den vier Kernaufgaben im Marketing
6
Brands : interdisciplinary perspectives
6
European business and brand building : [the papers of this book were first presented at a conference organised by the ICCA in Warsaw, in March 2007]
6
Journal of marketing management : MM
6
Marken und Sport : aktuelle Aspekte der Markenführung im Sport und mit Sport
6
Marketing intelligence & planning
6
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
5
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
5
Erfolgreiche Markendifferenzierung : Strategie und Praxis professioneller Markenprofilierung
5
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
5
Markenführung in strukturell veränderten Märkten : Markendialog, Februar 2010
5
Mit der Marke zum Erfolg : Markenmanagement in Hotellerie und Gastronomie
5
Multi-channel marketing, branding and retail design : new challenges and opportunities
5
Personalentwicklung 2.0 : Lernen, Wissensaustausch und Talentförderung der nächsten Generation
5
Social media and crisis communication
5
The marketing review
5
City branding : theory and cases
4
Corporate social responsibility in the digital age
4
Crowdfunding : the corporate era
4
Digital enterprise transformation : a business-driven approach to leveraging Innovative IT
4
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
4
Gabler Edition Wissenschaft
4
Gabler Research
4
Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, Fallbeispiele
4
International journal of retail & distribution management
4
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Brand
communities als neue Markenwelten : wie Unternehmen Markennetzwerke initiieren, fördern und nutzen
Baumgartner, Ekkehart
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003400540
Saved in:
2
Markenpsychologie : wie Marken wirken - was Marken stark macht
Gutjahr, Gert
-
2013
-
2., überarb. u. erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014006797
Saved in:
3
Understanding the effectiveness of word-of-mouth : an elasticity perspective
Chen, Yimiao
;
Liu, Fangyi
;
Fang, Cheng-hsi
;
Lin, Tom M. Y.
- In:
Journal of research in interactive marketing : …
7
(
2013
)
1
,
pp. 57-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009730800
Saved in:
4
Reconnecting with the past in social media : the moderating role of social influence in nostalgia marketing on Pinterest
Youn, Seounmi
;
Jin, Seunga Venus
- In:
Journal of consumer behaviour : an international …
16
(
2017
)
6
,
pp. 565-576
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011815001
Saved in:
5
Identifying future research opportunities in online consumer review : the case study of "TripAdvisor"
Whitehead, Lisa
- In:
International journal of technology marketing : IJTMkt
6
(
2011/12
)
4
,
pp. 341-354
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009546057
Saved in:
6
Entscheidungsunterstützung zur Meinungsbeeinflussung in Webcommunitys
Kaiser, Carolin
- In:
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
48
(
2011
)
280
,
pp. 83-93
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009261902
Saved in:
7
Social networks in pervasive advertising and shopping
Dubach Spiegler, Erica
;
Hildebrand, Christian
; …
- In:
Pervasive advertising
,
(pp. 207-225)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009348750
Saved in:
8
Strategische Onlinekommunikation : theoretische Konzepte und empirische Befunde
Hoffjann, Olaf
(
ed.
);
Pleil, Thomas
(
ed.
)
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010425982
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9
Auto, Marke, Sport. : zur Bedeutung dynamischen Fahrens für Automarken und ihre Anhänger
Heun, Thomas
- In:
Marken und Sport : aktuelle Aspekte der Markenführung …
,
(pp. 449-463)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010354029
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10
Understanding value co-creation in a co-consuming
brand
community
Pongsakornrungsilp, Siwarit
;
Schroeder, Jonathan E.
- In:
Marketing theory
11
(
2011
)
3
,
pp. 303-324
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009355169
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