Showing 1 - 10 of 23,549
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011416213
Soziale Interaktionen haben einen wesentlichen Einfluss auf die von Konsumenten präferierten Marken, ihre Kaufentscheidungen, auf die empfundenen Emotionen während des Kaufprozesses sowie zukünftige Konsumabsichten. Gleichwohl beschränken sich diese Interaktionen nicht nur auf die reale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009664307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003758371
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012041746
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012613551
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012294476
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010406099
We measure the impact of the initial Indian national COVID-19 lockdown on digital activity using browser histories of 1,094 individuals, spanning over 31.5 million website visits on computers and mobile devices. Reflecting the predicted increase in the value of online activity, both men and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014437050
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012653558
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012004694