Showing 1 - 10 of 46
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001639679
Das Buch, das sich primär an Praktiker in der Werbung richtet, aber auch fürs Studium interessant ist, führt zuerst ein in die Begriffe Medien und Werbung und in die Werbepsychologie, bevor es sich dem zentralen Anliegen, dem Unterschied in der Planung von Werbung in Online- und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001724888
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008698282
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456598
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003892475
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013547523
This handbook serves as a complement to the Handbook on Data Envelopment Analysis (eds, W.W. Cooper, L.M. Seiford, and J, Zhu, 2011, Springer) in an effort to extend the frontier of DEA research. It provides a comprehensive source for the state-of-the art DEA modeling on internal structures and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013425576
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013425585
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000500364