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Aufsatz in Zeitschrift
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3,379
Hochschulschrift
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Non-commercial literature
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Working Paper
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Arbeitspapier
659
Collection of articles of several authors
550
Sammelwerk
550
research-article
456
Case study
445
Fallstudie
445
Aufsatzsammlung
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Ratgeber
229
Guidebook
212
Bibliografie enthalten
159
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159
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Konferenzbeitrag
138
Textbook
127
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104
Handbuch
104
Konferenzschrift
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Conference proceedings
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review-article
57
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54
Sammlung
54
case-report
53
Reprint
47
review
44
Article
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Glossar enthalten
24
Glossary included
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Festschrift
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Language
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German
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English
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Undetermined
1
Author
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Ahmed, Mohi
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Backhaus, Hermann
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Barray, Eric
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Bartikowski, Boris
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Baumöl, Ulrike
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Beverland, Michael B.
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Braun, Laura
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Braunmüller, Peter
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Brown, Tom
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Bruhn, Manfred
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Buchen, Sylvia
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Bürkle, Hans
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Chi, Youngsuk
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Cuthbertson, Richard
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Dalton, Catherine M.
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Rhoades, Ann
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Schmidt, Joachim
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Institution
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Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
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Ann Rhoades on people-centric cultures
Rhoades, Ann
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003762688
Saved in:
2
The future belongs to us all
Silvester, Marc
;
Ahmed, Mohi
;
Brown, Tom
- In:
Business strategy review
19
(
2008
)
4
,
pp. 12-16
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003788086
Saved in:
3
Markentreue setzt eine starke Marke voraus : die zu pflegen ist eine zentrale Herausforderung
Bruhn, Manfred
- In:
Erfolg in Zeiten des Wandels : BMW im Gespräch …
,
(pp. 022-038)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003346546
Saved in:
4
Making loyalty work: interview with Eric Barry, CEO, Loyalty Partners Vostok, Malina Programme, Russia
Barray, Eric
;
Cuthbertson, Richard
- In:
The European retail digest : the authoritative guide to …
52
(
2006/07
),
pp. 27-31
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003442884
Saved in:
5
The science of customers: an interview with Youngsuk Chi, Vice Chairperson and Global Managing director of Academic and Customer Relations, Elsevier
Chi, Youngsuk
;
Dalton, Catherine M.
- In:
Business horizons
50
(
2007
)
3
,
pp. 193-198
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003468244
Saved in:
6
Implementing market orientation in industrial firms: a multiple case study
Beverland, Michael B.
;
Lindgreen, Adam
- In:
Industrial marketing management : the international …
36
(
2007
)
4
,
pp. 430-442
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003469135
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7
Marktführer gegen den Branchentrend - Town & Country Haus
Dawo, Jürgen
;
Bürkle, Hans
- In:
Mythos Strategie : mit der richtigen Strategie zur …
,
(pp. 151-160)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003920513
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8
"Wissenschaftliche Ergebnisse sind relevant für die Praxis"
Puschmann, Thomas
;
Zerndt, Thomas
- In:
Wirtschaftsinformatik & Management : Zeitschrift für …
2
(
2010
)
4
,
pp. 48-49
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003995495
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9
Qualität statt Geiz
In:
GDI-Impuls : Wissensmagazin für Wirtschaft, …
25
(
2007
)
4
,
pp. 30-33
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003603716
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10
Critical events and next best activities in relationship marketing : best practices beyond advanced analytics
Bartikowski, Boris
;
Braunmüller, Peter
- In:
Global business and organizational excellence : a …
26
(
2006/07
)
1
,
pp. 65-70
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003549561
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