Showing 1 - 10 of 341,725
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001295763
The concept of customer intelligence : from product to customer -- Achieving an intelligence capability : from data to knowledge -- The eclipse of mass marketing : from many to one -- Achieving segmentation and differentiation : from fuzzy to focused -- The collapse of time : from lapsed to real...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002995265
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001296099
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001293682
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001407676
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001931575
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001693903
I: Gestaltung eines Erwartungsmanagements als Herausforderung für das Dienstleistungsmarketing -- 1. Bedeutung eines Erwartungsmanagements im Dienstleistungsbereich -- 2. Forschungsziele und Forschungsfragen -- 3. Gang der Untersuchung -- II: Schaffung einer theoretischen Basis für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003140794