Showing 1 - 10 of 44,654
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003417153
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001851244
In diesem Buch werden die grundlegenden Instrumente der Marketing-Forschung im Detail dargestellt. Das erste Kapitel … der Sozialwissenschaften und der Betriebswirtschaftslehre, insbesondere mit den Schwerpunkten Marketing, Marktforschung … und Marktpsychologie. Fachkräfte im Marketing und der Marktforschung lesen das Buch ebenfalls mit Gewinn. Sämtliche …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019044
Gerhard Raab, Alexander und Fritz Unger geben einen umfassenden Einblick in die relevanten Methoden der Marketing-Forschung … sowie Anwendungsbeispiele praktischer Marketing-Forschung. Die Autoren gehen auch auf Aspekte internationaler Marketing-Forschung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011848732
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003795440
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013208270
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013547488
Measurement in Marketing Research investigates latent variables in marketing, focusing on current paradigms as well as recently suggested alternative concepts. The book proposes a unified scientific definition of measurement that allows for testing the hypothesis of the real existence of a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014473788
The Marketing Scales Handbook series is the longest-running set of books that provide reviews of multi-item survey measures that have been used in scholarly studies of consumer behavior. This is the ninth volume of the classic series provides reviews of 433 measures reported in top marketing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012682833