Showing 1 - 10 of 81
Purpose – This paper's aim is to provide a conceptual framework explaining drivers of service brand equity. It refers to the trade show industry as an example for an international, highly competitive environment, where service providers face the challenge to differentiate themselves from...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014843130
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003743848
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003976061
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009229792
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009383262
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011702434
Der Erfolg eines Technologietransfers hängt unter anderem von der Bereitschaft und Fähigkeit potenzieller Anwender zur Akzeptanz der zu transferierenden Technologie ab. Während die Literatur dem Prozess des Technologietransfers große Aufmerksamkeit widmet, gibt es vergleichsweise wenige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010311769
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003743703
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003808733
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008701319