Den guten Ruf professionell managen
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Nix, Petra ; Schnöring, Stefanie ; Siegert, Gabriele |
Published in: |
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten. - Hamburg : Manager-Magazin-Verl.-Ges., ISSN 0945-6570, ZDB-ID 1138095-0. - Vol. 31.2009, 1, p. 8-11
|
Subject: | Firmenimage | Corporate reputation | Öffentlichkeitsarbeit | Public relations | Strategisches Management | Strategic management |
-
Organizational usage of social media for corporate reputation management
Becker, Kip, (2019)
-
Communication strategies for reputation management of the company
Dimitrova, Yanica Petkova, (2016)
-
Komodromos, Marcos, (2014)
- More ...
-
Nix, Petra, (2009)
-
Kommunikation im Spiegel der Unternehmenskultur : dialogisches Handeln und unternehmerische Zwecke
Schnöring, Stefanie, (2007)
-
Kommunikation im Spiegel der Unternehmenskultur : dialogisches Handeln und unternehmerische Zwecke
Schnöring, Stefanie, (2007)
- More ...