Showing 1 - 10 of 83
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011522666
address questions of the transatlantic transfer of the cultures and institutions of consumption and marketing"-- …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008651345
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011418974
"This book takes a critical look at the often overlooked opportunities available for driving consumer demand and interest in developing countries. Emphasizing the power of the consumer market in emerging economies and their overall role in the global market system, this edited volume features...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011498981
-selling author Patricia B Seybold (Customers.com) share their unique views on kids' trends and fascinating marketing techniques … fascinating previously unpublished case studies, BRANDchild proposes new innovative ways of marketing to this young audience. It …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011479601
Über 1,56 Bill. DM wurden von 1991 bis 1999 in den neuen Ländern investiert. Trotz der schon relativ ausgeprägten Kapitalintensität bleiben aber Arbeits- und Kapitalproduktivität der ostdeutschen Unternehmen hinter der ihrer Konkurrenten zurück. Nach wie vor sind in Ostdeutschland die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001549896
Marketing -- Praxisbeispiele multisensorischer Marken -- Fazit und Ausblick -- Experteninterviews. …Dieses Buch ist eine kompakte Einführung in das Thema Multisensorisches Marketing. Paul Steiner untersucht die … Inhalt • Wahrnehmung und Wirkung multisensorischer Reize • Markenrecht – Markenformen mit Sinn • Multisensorisches Marketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040863
Psychology and marketing: a dynamic relationship -- Motivation -- Perception -- Learning -- Decision making -- Consumer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013180028
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013180518
Introduction: how has marketing changed? -- Postmodern marketing and beyond -- Building brand cultures -- Gender …, feminism and consumer behaviour -- Psychoanalysis in marketing theory and practice -- The ethics of marketing management … -- Ethical consumers and the moralised brandscape -- Politicising consumption - consumerising politics -- Marketing spaces and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013181568