Showing 1 - 10 of 15,628
One part riveting account of fieldwork and one part rigorous academic study, Brand New China offers a unique perspective on the advertising and marketing culture of China. Wang's experiences in the disparate worlds of Beijing advertising agencies and the U.S. academy allow her to share a unique...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014488069
Intro -- Contents -- Preface -- Introduction: Framing Chinese Advertising -- 1 Local Content -- 2 Positioning the New Modern Girl -- 3 The Synergy Buzz and JV Brands -- 4 Storytelling and Corporate Branding -- 5 Bourgeois Bohemians in China? -- 6 Hello Moto: Youth Culture and Music Marketing --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012685797
Ob Firmenjubiläum, Produktlaunch, Firmenevent oder einfach Weihnachten: Es gibt vielfältige Anlässe für Unternehmen, um ihre Geschichte, ihre Produkte und Marken oder ihre Alleinstellung wirkungsvoll zu inszenieren und zu zelebrieren. Immer häufiger entscheiden sich Kommunikations- und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015392
Grundlagen der Markensoziologie -- Markensoziologie und Werbung -- Markensoziologische Resonanzforschung: Das deutsche …Welchen grundlegenden markensoziologischen Erkenntnissen unterliegt durchsetzungsstarke Werbung? Welche Mechanismen …? Oliver Carlo Errichiello präsentiert eine markensoziologische Theorie der Werbung unter besonderer Berücksichtigung der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016359
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011460412
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011591609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011970119
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017331
Glaubwürdigkeit im Rahmen der Marketingkommunikation und der Persuasionsforschung -- Instrumente und Formen der Marketingkommunikation -- Die Entwicklung der Persuasionswirkung im Zeitablauf -- Empirische Untersuchung -- Schlussbetrachtung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014424849
"As the global market continues to recuperate from economic downfall, it is essential for private label products to find ways to compete with alternatives offered by wholesale and national retailers. In many cases, it becomes difficult for off-brand products to generate market appeal when...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011513146