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Deutschland
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Consumer behaviour
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Russell W. Belk
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Theorie
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Theory
4
Event marketing
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2
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Globalisierung
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Interdisziplinäre Forschung
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International tourism
1
Internationaler Tourismus
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Book / Working Paper
14
Article
6
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatzsammlung
Book section
Conference paper
Reprint
Sammlung
Systematic review
Collection of articles written by one author
14
Collection of articles of several authors
13
Sammelwerk
13
Aufsatz im Buch
6
Übersichtsarbeit
1
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Language
All
English
14
German
6
Author
All
Alba, Joseph W.
Belk, Russell W.
Costa, Janeen Arnold
Diehl, Sandra
Ermer, Beatrice
Foxall, Gordon R.
Gardner, Meryl P.
Gröppel-Klein, Andrea
Keller, Kevin Lane
Laroche, Michel
Loureiro, Sandra Maria Correia
Ozanne, Julie L.
Pelsmacker, Patrick de
Phau, Ian
Rudolph, Thomas
Schramm-Klein, Hanna
Sheth, Jagdish N.
40
Holbrook, Morris B.
14
Jacoby, Jacob
9
Bettman, James R.
7
Christensen, Glenn L.
2
Kirchgeorg, Manfred
2
Addis, Michela
1
Ahlert, Dieter
1
Askegaard, Søren
1
Bartl, Christopher
1
Benkenstein, Martin
1
Berthon, Pierre R.
1
Bonsu, Samuel K.
1
Bradshaw, Alan
1
Brinberg, David
1
Bruhn, Manfred
1
Buck, Meera J.
1
Busch, Sebastian
1
Carmon, Ziv
1
Chakravarti, Dipankar
1
Craig, C. S.
1
Curth, Susanne
1
Dahl, Darren W.
1
Decker, Reinhold
1
Drengner, Jan
1
Drolet, Aimee Leigh
1
Escalas, Jennifer Edson
1
Evanschitzky, Heiner
1
Galak, Jeff
1
Georgi, Dominik
1
Ger, Güliz
1
Giese, Andreas
1
Gould, Stephen J.
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All
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
Deutschsprachige Marketingforschung : Bestandsaufnahme und Perspektiven
Electronic retailing
Legends in consumer behavior
Consumer behavior analysis : (a) rational approach to consumer choice
4
Current insights and future trends : [extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising), held in Berlin, Germany, in June 2011]
3
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
3
Measuring and managing brands
3
Routledge companions in business, management and accounting
3
The Routledge companion to identity and consumption
3
The impact of theory on representations of the consumer and the marketing organisation
3
Transformative consumer research for personal and collective well-being
3
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
2
Beyond sustainability
2
Brand management ; Vol. 2
2
Country of origin effect : looking back and moving forward
2
Cross-cultural and critical perspectives on brands
2
Cutting edge international research
2
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
2
Handbook of developments in consumer behaviour
2
Handbook of qualitative research methods in marketing
2
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
International advertising and communication : current insights and empirical findings
2
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
2
Marketing and multicultural diversity
2
Media and change management : creating a path for new content formats, business models, consumer roles, and business responsibility
2
SpringerLink / Bücher
2
The SAGE handbook of marketing theory
2
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
2
Advances in National Brand and Private Label Marketing : Fifth International Conference, 2018
1
Analyzing the cultural diversity of consumers in the global marketplace
1
Brand management ; Vol. 3
1
Brand management ; Vol. 4
1
Challenges and trends in modern banking
1
Contemporary consumer culture theory
1
Critical marketing : issues in contemporary marketing
1
Critical perspectives on business and management
1
Das Discount-Phänomen : eine 360-Grad-Betrachtung
1
Der Handel im Informationszeitalter : Konzepte, Instrumente, Umsetzung ; Klaus Barth zum 65. Geburtstag
1
E-business : state of the art of ICT based challenges and solutions
1
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30 Jahre "Erlebnismarketing" und "Erlebnisgesellschaft" : die Entwicklung des Phänomens "Erlebnisorientierung" und State-of-the-Art der Forschung
Gröppel-Klein, Andrea
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 37-60)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009549644
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2
Emotions
Holbrook, Morris B.
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010504982
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3
Consumer information processing : decision making
Bettman, James R.
;
Wright, Peter L.
;
Alba, Joseph W.
; …
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011444854
Saved in:
4
Consumer information processing : marketing applications
Bettman, James R.
;
Keller, Kevin Lane
;
John, Deborah Roedder
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011446058
Saved in:
5
Kaufbarrieren im Online-Handel aus Kundensicht : eine empirische Untersuchung der Kaufbarrieren bei Käufern und Nichtkäufern
Rudolph, Thomas
;
Busch, Sebastian
;
Wagner, Tillmann
- In:
Electronic retailing
,
(pp. 143-160)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679100
Saved in:
6
Vergleich der Wirkungen von realer und virtueller Ladengestaltung aus verhaltenswissenschaftlicher Perspektive
Diehl, Sandra
;
Weinberg, Peter
- In:
Electronic retailing
,
(pp. 289-314)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679124
Saved in:
7
Die Konsumentenforschung im Marketing - Stärken und Schwächen aus Erfahrungssicht
Gröppel-Klein, Andrea
- In:
Deutschsprachige Marketingforschung : Bestandsaufnahme …
,
(pp. 79-95)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001518864
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8
Brands Lands : Inszenierung begehbarer Erlebniswelten für den Kunden
Kirchgeorg, Manfred
;
Springer, Christiane
;
Ermer, Beatrice
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 295-316)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550142
Saved in:
9
Wahrnehmungswirkung von Messeständen als temporären Markenerlebniswelten
Kirchgeorg, Manfred
;
Ermer, Beatrice
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 251-271)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550168
Saved in:
10
Legends in consumer behavior: Russell W. Belk
Belk, Russell W.
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010383469
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