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Book / Working Paper
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Aufsatzsammlung
Book section
Conference paper
Reprint
Sammlung
Systematic review
Aufsatz im Buch
10
Übersichtsarbeit
1
Language
All
German
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English
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Author
All
Belk, Russell W.
Curth, Susanne
Diehl, Sandra
Ermer, Beatrice
Foxall, Gordon R.
Gröppel-Klein, Andrea
Keller, Kevin Lane
Laroche, Michel
Loureiro, Sandra Maria Correia
Mink, Moritz
Ozanne, Julie L.
Pelsmacker, Patrick de
Phau, Ian
Rudolph, Thomas
Schramm-Klein, Hanna
Kates, Steven M.
2
Kirchgeorg, Manfred
2
Peñaloza, Lisa
2
Amorim, Marlene
1
Angarita Velásquez, Gustavo Andrés
1
Baal, Sebastian van
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Bartl, Christopher
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Bengtsson, Anders
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Benkenstein, Martin
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Boztuğ, Yasemin
1
Bruhn, Manfred
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Cayla, Julien
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Coulter, Robin A.
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Drengner, Jan
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Fischer, Eileen
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Gedenk, Karen
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Georgi, Dominik
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Ger, Güliz
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Giese, Andreas
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Gouthier, Matthias
1
Gruber, Elke
1
Hadwich, Karsten
1
Hildebrandt, Lutz
1
Hudetz, Kai
1
Jahn, Steffen
1
Knaf, Michael
1
Kotouc, Alexander Johannes
1
Kozinets, Robert V.
1
Königstorfer, Jörg
1
Lademann, Rainer
1
Levy, Sidney J.
1
Liebmann, Hans-Peter
1
Moreno Arboleda, Francisco Javier
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All
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
E-business : state of the art of ICT based challenges and solutions
Handbook of qualitative research methods in marketing
Legends in consumer behavior
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
Consumer behavior analysis : (a) rational approach to consumer choice
4
Current insights and future trends : [extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising), held in Berlin, Germany, in June 2011]
3
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
3
Measuring and managing brands
3
The Routledge companion to identity and consumption
3
The impact of theory on representations of the consumer and the marketing organisation
3
Transformative consumer research for personal and collective well-being
3
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
2
Beyond sustainability
2
Brand management ; Vol. 2
2
Country of origin effect : looking back and moving forward
2
Cross-cultural and critical perspectives on brands
2
Cutting edge international research
2
Electronic retailing
2
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
2
Handbook of developments in consumer behaviour
2
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
International advertising and communication : current insights and empirical findings
2
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
2
Marketing and multicultural diversity
2
Media and change management : creating a path for new content formats, business models, consumer roles, and business responsibility
2
The SAGE handbook of marketing theory
2
Advances in National Brand and Private Label Marketing : Fifth International Conference, 2018
1
Analyzing the cultural diversity of consumers in the global marketplace
1
Brand management ; Vol. 3
1
Brand management ; Vol. 4
1
Challenges and trends in modern banking
1
Contemporary consumer culture theory
1
Critical marketing : issues in contemporary marketing
1
Das Discount-Phänomen : eine 360-Grad-Betrachtung
1
Der Handel im Informationszeitalter : Konzepte, Instrumente, Umsetzung ; Klaus Barth zum 65. Geburtstag
1
Deutschsprachige Marketingforschung : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
Events und Messen : Stand und Perspektiven der Eventforschung ; [mit der 5. Wissenschaftlichen Konferenz Eventforschung, die am 25. Oktober 2013 vom Lehrstuhl Marketing und Handelsbetriebslehre der TU Chemnitz veranstaltet wurde ...]
1
Fallstudien zum Internationalen Management : Grundlagen - Praxiserfahrungen - Perspektiven
1
Forum Mergers & Acquisitions 2014 : Beiträge aus rechts- und wirtschaftswissenschaftlicher Sicht ; [Konferenzbeiträge ... 3. Fachsymposiums "Mergers & Acquisitions im Spannungsfeld der Rechts- und Wirtschaftswissenschaften - aktuelle Erkenntnisse aus Forschung und Praxis" ; am 29.11.2013 ... in Düsseldorf]
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Handbook of Islamic marketing
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Customers' online interaction experiences with
fashion
brands : e-information and e-buying
Loureiro, Sandra Maria Correia
;
Amorim, Marlene
- In:
E-business : state of the art of ICT based challenges …
,
(pp. 81-97)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011858948
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2
30 Jahre "Erlebnismarketing" und "Erlebnisgesellschaft" : die Entwicklung des Phänomens "Erlebnisorientierung" und State-of-the-Art der Forschung
Gröppel-Klein, Andrea
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 37-60)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009549644
Saved in:
3
Konzeptionalisierung und Messung der Online Customer-to-Customer Experience
Mink, Moritz
;
Georgi, Dominik
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 185-201)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009549629
Saved in:
4
Brands Lands : Inszenierung begehbarer Erlebniswelten für den Kunden
Kirchgeorg, Manfred
;
Springer, Christiane
;
Ermer, Beatrice
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 295-316)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550142
Saved in:
5
Wahrnehmungswirkung von Messeständen als temporären Markenerlebniswelten
Kirchgeorg, Manfred
;
Ermer, Beatrice
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 251-271)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550168
Saved in:
6
Commitment zum Mitkonsumenten : Konzeption und Folgen für die Customer Experience von Dienstleistungskunden
Curth, Susanne
;
Benkenstein, Martin
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 203-226)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550207
Saved in:
7
Konsumentenreaktionen auf eine Sortimentsreduktion
Rudolph, Thomas
;
Kotouc, Alexander Johannes
- In:
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der …
,
(pp. 169-192)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003468094
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8
Der Pro-Veränderungsbias in der Akzeptanzforschung technologischer Innovationen : eine Erklärungsgröße für Fehlprognosen?
Gröppel-Klein, Andrea
;
Königstorfer, Jörg
- In:
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der …
,
(pp. 617-641)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003468620
Saved in:
9
Rethinking the critical imagination
Murray, Jeff R.
;
Ozanne, Julie L.
- In:
Handbook of qualitative research methods in marketing
,
(pp. 46-55)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003445793
Saved in:
10
Camcorder society: quality videography in consumer and marketing research
Kozinets, Robert V.
;
Belk, Russell W.
- In:
Handbook of qualitative research methods in marketing
,
(pp. 335-344)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003446305
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