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Russell W. Belk
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Book section
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Sammlung
Systematic review
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Collection of articles written by one author
12
Sammelwerk
12
Aufsatz im Buch
11
Übersichtsarbeit
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English
14
German
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Author
All
Belk, Russell W.
Curth, Susanne
Diehl, Sandra
Ermer, Beatrice
Foxall, Gordon R.
Gröppel-Klein, Andrea
Keller, Kevin Lane
Laroche, Michel
Loureiro, Sandra Maria Correia
Mink, Moritz
Ozanne, Julie L.
Pelsmacker, Patrick de
Phau, Ian
Rudolph, Thomas
Schramm-Klein, Hanna
Sheth, Jagdish N.
40
Holbrook, Morris B.
14
Jacoby, Jacob
9
Bettman, James R.
7
Kirchgeorg, Manfred
3
Christensen, Glenn L.
2
Ger, Güliz
2
Kates, Steven M.
2
Kozinets, Robert V.
2
Otnes, Cele
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Peñaloza, Lisa
2
Addis, Michela
1
Alba, Joseph W.
1
Askegaard, Søren
1
Baal, Sebastian van
1
Bartl, Christopher
1
Bengtsson, Anders
1
Benkenstein, Martin
1
Berthon, Pierre R.
1
Bonsu, Samuel K.
1
Boztuğ, Yasemin
1
Bradshaw, Alan
1
Brinberg, David
1
Bruhn, Manfred
1
Buck, Meera J.
1
Carmon, Ziv
1
Cayla, Julien
1
Chakravarti, Dipankar
1
Chambers, Jason
1
Costa, Janeen Arnold
1
Coulter, Robin A.
1
Craig, C. S.
1
Dahl, Darren W.
1
Drengner, Jan
1
Drolet, Aimee Leigh
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Escalas, Jennifer Edson
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All
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
Events und Messen : Stand und Perspektiven der Eventforschung ; [mit der 5. Wissenschaftlichen Konferenz Eventforschung, die am 25. Oktober 2013 vom Lehrstuhl Marketing und Handelsbetriebslehre der TU Chemnitz veranstaltet wurde ...]
Handbook of qualitative research methods in marketing
Legends in consumer behavior
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
Consumer behavior analysis : (a) rational approach to consumer choice
4
Current insights and future trends : [extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising), held in Berlin, Germany, in June 2011]
3
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
3
Measuring and managing brands
3
Routledge companions in business, management and accounting
3
The Routledge companion to identity and consumption
3
The impact of theory on representations of the consumer and the marketing organisation
3
Transformative consumer research for personal and collective well-being
3
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
2
Beyond sustainability
2
Brand management ; Vol. 2
2
Country of origin effect : looking back and moving forward
2
Cross-cultural and critical perspectives on brands
2
Cutting edge international research
2
Electronic retailing
2
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
2
Handbook of developments in consumer behaviour
2
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
International advertising and communication : current insights and empirical findings
2
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
2
Marketing and multicultural diversity
2
Media and change management : creating a path for new content formats, business models, consumer roles, and business responsibility
2
SpringerLink / Bücher
2
The SAGE handbook of marketing theory
2
Advances in National Brand and Private Label Marketing : Fifth International Conference, 2018
1
Analyzing the cultural diversity of consumers in the global marketplace
1
Brand management ; Vol. 3
1
Brand management ; Vol. 4
1
Challenges and trends in modern banking
1
Contemporary consumer culture theory
1
Critical marketing : issues in contemporary marketing
1
Critical perspectives on business and management
1
Das Discount-Phänomen : eine 360-Grad-Betrachtung
1
Der Handel im Informationszeitalter : Konzepte, Instrumente, Umsetzung ; Klaus Barth zum 65. Geburtstag
1
Deutschsprachige Marketingforschung : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
E-business : state of the art of ICT based challenges and solutions
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30 Jahre "Erlebnismarketing" und "Erlebnisgesellschaft" : die Entwicklung des Phänomens "Erlebnisorientierung" und State-of-the-Art der Forschung
Gröppel-Klein, Andrea
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 37-60)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009549644
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2
Consumer information processing : marketing applications
Bettman, James R.
;
Keller, Kevin Lane
;
John, Deborah Roedder
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011446058
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3
Konzeptionalisierung und Messung der Online Customer-to-Customer Experience
Mink, Moritz
;
Georgi, Dominik
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 185-201)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009549629
Saved in:
4
Brands Lands : Inszenierung begehbarer Erlebniswelten für den Kunden
Kirchgeorg, Manfred
;
Springer, Christiane
;
Ermer, Beatrice
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 295-316)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550142
Saved in:
5
Wahrnehmungswirkung von Messeständen als temporären Markenerlebniswelten
Kirchgeorg, Manfred
;
Ermer, Beatrice
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 251-271)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550168
Saved in:
6
Commitment zum Mitkonsumenten : Konzeption und Folgen für die Customer Experience von Dienstleistungskunden
Curth, Susanne
;
Benkenstein, Martin
- In:
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 203-226)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009550207
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7
Wohlfühlatmosphäre : Attraktivitätsfaktor für Publikumsmessen
Ermer, Beatrice
;
Wiedmann, Martin
;
Kirchgeorg, Manfred
- In:
Events und Messen : Stand und Perspektiven der …
,
(pp. 87-111)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010382783
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8
Legends in consumer behavior: Russell W. Belk
Belk, Russell W.
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010383469
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9
Magic and religion in consumption practices
Belk, Russell W.
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010383772
Saved in:
10
Discipline and liberation in consumption
Belk, Russell W.
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010383774
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