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Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
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, and platforms to design and deliver products and services that meet market needs, create value, and enhance customer …
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Part-I:The Convergence -- Chapter 1:Consumer Dynamics -- Chapter 2:Social Media and Markets -- Chapter 3:Relationship Strategy -- Part-II:The Shift -- Chapter 4:Neurobehavioral Perspectives -- Chapter 5:Rethinking Marketing -- Chapter 6:The Agile Mind-set -- Part-III:Window to the Future --...
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Dieses Buch präsentiert die wesentlichen Aspekte der Markenführung im Internet. Wissenschaftler*innen stellen die Erkenntnisse der Markentheorie und des Markenmanagements dar und Digitalexpert*innen führen aus, wie die Instrumente der Markenführung im Netz konkret umgesetzt werden. Da das...
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Social-Media und Social-Media-Marketing -- Ziele und Ausgestaltungsformen des Social-Media-Marketings -- Plattformen für den Einsatz des Social-Media-Marketings -- Orientierungspunkte zur Ausgestaltung des Social-Media-Marketings -- Controlling des Social-Media-Marketings -- Organisatorische...
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Influencer Marketing - eine Bestandsaufnahme -- Wie sieht das Marketing im Influencer Zeitalter aus? -- Markenstrategischer Fit im Influencer Marketing: Die Marke im Spannungsfeld zwischen Kontinuität und Freiheit -- Influencer Marketing ist nicht nur Instagram -- Wie tickt TikTok - der neue...
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Grundlagen des Dialogmarketings -- Strategien des Dialogmarketings -- Data Driven Dialogmarketing -- Medien des Dialogmarketings -- Strategien des Online-Marketings -- Instrumente des Online-Marketings -- Social Media Marketing -- Crossmediales Marketing.
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Grundlagen des Dialogmarketings -- Strategien des Dialogmarketings -- Data Driven Dialogmarketing -- Medien des Dialogmarketings -- Strategien des Online-Marketings -- Instrumente des Online-Marketings -- Social Media Marketing -- Crossmediales Marketing.
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1 the key drivers of perceived omnichannel service quality in fashion -- 2 omnichannel retailing and brand equity: a new balance to achieve -- 3 opinion leaders, short videos and virtual communities in the fashion industry -- 4 fashion bloggers: temperament and characteristics -- 5 online brand...
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Part I. State Of The Field -- Approaching Media Influence And Its Mechanisms -- Connections And Relationships In Europe And Worldwide And Their Impact -- Part Ii. Research On Online Media And The Impact On Consumers, Businesses And Society -- Methodology And Research Design -- Case Studies On...
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