Showing 1 - 10 of 333
Was bedeutet Kontextualisierung von Inhalten, Produkten und Dienstleistungen? -- Context Design in jeder Situation das passende Angebot -- Big Data: Kundenwünsche messen und vorhersagen -- Die erfolgreichsten Business-Stories und was man von ihnen lernen kann -- Die neuen Gesetze des Context...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020860
Stand der Forschung zu Kundenbegeisterung im Dienstleistungskontext -- Konzeptualisierung und Operationalisierung eines Messmodells für begeisternde Serviceinnovationen -- Entwicklung des Wirkungsmodells für begeisternde Serviceinnovationen -- Empirische Analyse des Mess- und Wirkungsmodells.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018298
Basic Methodological Approaches -- Other Methodological Approaches -- MUSA: Multicriteria Satisfaction Analysis -- Extensions of the MUSA Method -- Advanced Topics on the MUSA Method -- Customer Satisfaction Surveys and Barometers -- Applications in Business Organizations -- Customer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521291
The Satisfied Customer in International Business -- Customer Satisfaction, Culture, and Personality -- The Structure of the Zone of Tolerance across Countries and Individuals -- The Confirmation/Disconfirmation-Paradigm in a Cross-Cultural Perspective.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018844
Regret als Erkenntnisobjekt -- Charakteristika und Determinanten des Regret-Konzepts aus entscheidungstheoretischer und verhaltenswissenschaftlicher Sicht -- Die Rolle des Regret für die Kundenloyalität -- Die empirische Untersuchung -- Implikationen für Forschung und Praxis.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516649
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516993
At the end of the PrimeLife EU project, a book will contain the main research results. It will address primarily researchers. In addition to fundamental research it will contain description of best practice solutions
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015413
This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing and eCommerce. First, it lays out the foundations like the evolution of the Web and the so-called Social Web, its utility for users and businesses, and the evolution of the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396282
Basierend auf einer Gegenüberstellung bisheriger Brand Community-Studien untersucht Melanie Hoppe sowohl den Einfluss von Motiven für die Partizipation auf die informelle Mitgliedschaft in Brand Communities als auch deren Auswirkungen auf Verhaltensintentionen der Markenfans. Die Autorin...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014979
understand individuals' knowledge, motivation, attention, identity, and emotions in the entrepreneurial process. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395807