Showing 1 - 10 of 455
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004923617
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004317996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004933127
This paper develops a fuzzy multi-criteria game model of the competition between two arms exporting countries. The model permits multiple goals for the participants and anticipates a sizable degree of decision-making imprecision. The imprecision in the process is portrayed by fuzzy sets, the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010778047
Zusammenfassung Der vorliegende Beitrag beschäftigt sich mit der Markenführung von Destinationen. Ausgehend von wettbewerbsintensiven Marktgegebenheiten und der wichtigen Rolle des Destinationsimages bei der Reisezielwahl wird die Wettbewerbsstellung der Destination nicht als unabdingbar...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014624472
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004137098
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004108696
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004109012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004111963