Showing 1 - 10 of 12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003644166
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003784943
Die Kundenorientierung nimmt als Ziel vieler Unternehmen einen dominanten Stellenwert ein. Dies verdeutlicht nicht zuletzt die Intensität, mit der unter dem Schlagwort "Customer Relationship Management" (CRM) über die strategische Bedeutung der Ausrichtung sämtlicher Unternehmensaktivitäten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003414170
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003699330
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003597799
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003302063
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003875409
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009501923
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014564665
The authors examine the concept of customer benefits in business-to-business markets in an international context. They distinguish between core and add-on benefits, and they discuss product quality, service quality, flexibility, trust, joint action, and commitment of the supplier as determinants...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014141640