Showing 1 - 10 of 122
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011561253
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital -- Contents -- Acknowledgments -- Prologue: From Marketing 3.0 to Marketing 4.0 -- About the Authors -- Part I: Fundamental Trends Shaping Marketing -- Chapter 1: Power Shifts to the Connected Customers -- From Exclusive to Inclusive -- From...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012683784
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012384348
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001575434
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000858634
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000835995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000549498
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000582543
Den Wirtschaftsstandort Deutschland zu sichern, heißt, ihn für Investitionen, Industrieansiedlung, Einwohner und Touristen attraktiv zu machen. Die im Social Marketing (vgl. P. Kotler: ID 9/91) und im Non-Profit-Management versierten Autoren schlagen als Konzept zur Revitalisierung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000412320
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000507174