Showing 1 - 10 of 130
Philip Kotlers Bestseller ?Grundlagen des Marketing? zählt zu den weltweit erfolgreichsten Standardwerken im Marketing. Auch die achte Auflage bleibt dem anerkannten Ansatz treu, einen managementorientierten Zugang zum Marketing zu präsentieren und die Haupttrends und -kräfte mit aufzunehmen,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012796132
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009270388
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004552661
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014002320
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001933002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013502958
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012017609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001575434
This book provides practitioners with a basic understanding of strategy and the process of strategic management. Using academic foundations and best practices from business life, the authors present the most important strategy tools and how they interact. The book gives a concise overview over...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396705
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000549498