Showing 1 - 10 of 121
"This text is full of best practice advice based on hundreds of real-life international case studies. The material is backed up by extensive global survey data, providing readers with benchmark data on how intelligence programs are being organized, operated, and resourced worldwide. From the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009315822
This book concerns HOW to listen to the customer and what to do with the data once you have it. Many companies collect data from customers, but don't know what to do with the data that they have. This book describes a process for not only collecting "Pain of the Customer" information, but how it...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003681708
Marketing 4.0: Erfolgsorientierte Kommunikation in Zeiten der Digitalisierung. Erfolgreiches Marketing ist entscheidend für den Unternehmenserfolg - heute mehr denn je. Immer mehr Anbieter drängen mit gleichen oder ähnlichen Produkten auf den Markt. In einer solchen Situation gilt es, sich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011542296
"The world of digital media is changing at a phenomenal pace. Constantly evolving technologies are transforming not just how we access our information but how we interact and communicate with one another on a global scale. Understanding Digital Marketing is a practical, no-nonsense guide to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011544275
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011415103
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011523536
Dieser Titel befasst sich mit der Psychologie des Online-Shoppings. Der Autor ist Experte für E-Commerce und vor allem Verkaufsförderung in Online-Shops. Hierzu hat er das "CLICK-Prinzip" entwickelt, das die 5 wichtigsten Eigenschaften eines erfolgreichen Web-Shops postuliert; im Deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010439494
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011575988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011562275