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~subject:"Customer integration"
~subject:"Social Web"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
~type_genre:"Collection of articles of several authors"
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Wertorientierte Gestaltung von...
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Germany
1,044
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Shareholder value
908
Theorie
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Theory
849
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484
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315
Marketing management
312
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302
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Kundenzufriedenheit
278
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266
E-commerce
257
Social web
239
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238
United States
238
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209
Service quality
209
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196
Corporate governance
196
Kundenintegration
188
Strategisches Management
186
Brand management
179
Markenführung
179
Marketing
162
Strategic management
162
Innovationsmanagement
152
Innovation management
150
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150
Internet marketing
145
Stakeholder
140
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Online availability
All
Undetermined
81
Free
6
Type of publication
All
Article
340
Book / Working Paper
57
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Collection of articles of several authors
Elektronischer Datenträger als Beilage
Article in journal
2,360
Aufsatz in Zeitschrift
2,360
Book section
340
Hochschulschrift
95
Thesis
61
Sammelwerk
56
Aufsatzsammlung
47
Case study
45
Fallstudie
45
Graue Literatur
44
Non-commercial literature
44
Arbeitspapier
22
Ratgeber
22
Working Paper
22
Guidebook
21
Conference paper
19
Konferenzbeitrag
19
Collection of articles written by one author
9
Sammlung
9
Konferenzschrift
8
Lehrbuch
5
Textbook
4
Conference proceedings
3
Festschrift
3
Handbook
2
Handbuch
2
Accompanied by computer file
1
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Catalog of products and producers
1
Checkliste
1
Forschungsbericht
1
Mehrbändiges Werk
1
Mikroform
1
Multi-volume publication
1
Produkt- und Herstellerübersicht
1
Systematic review
1
more ...
less ...
Language
All
English
258
German
144
Author
All
Bruhn, Manfred
5
Büttgen, Marion
5
Conduit, Jodie
5
Dölling, Steffen
5
Hollebeek, Linda D.
5
Möhlenbruch, Dirk
5
Ozuem, Wilson
5
Reichwald, Ralf
5
Fließ, Sabine
4
Kleinaltenkamp, Michael
4
Ritschel, Falk
4
Beatty, Sharon E.
3
Greve, Goetz
3
Herrmann, Andreas
3
Jacob, Frank
3
Kumar, V.
3
Michelis, Daniel
3
Stauss, Bernd
3
Zanger, Cornelia
3
Abu-Shamaa, Rasha
2
Al-Rabayah, Wafaa
2
Alsmadi, Izzat
2
Bender, Gunnar
2
Bennemann, Stefan
2
Birker, Benjamin
2
Brodie, Roderick J.
2
Decker, Alexander
2
Edvardsson, Bo
2
Freiling, Jörg
2
Friege, Christian
2
Georgi, Dominik
2
Gómez-Suárez, Mónica
2
Haller, Matthias
2
Harmeling, Colleen M.
2
Herstatt, Cornelius
2
Hornung, Sabine
2
Huber, Margit
2
Ihl, Christoph
2
Jaakkola, Elina
2
Jiménez-Zarco, Ana Isabel
2
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
2
Arbeitsgemeinschaft für Marketing
1
Interdisziplinäre Tagung des Forschungsnetzwerkes Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <17., 2017, Frankfurt am Main>
1
Uni-Edition GmbH
1
Wissenschaftliche Konferenz Eventforschung <3, 2011, Chemnitz>
1
ayway media GmbH
1
Published in...
All
Customer engagement : contemporary issues and challenges
14
Handbook of research on customer engagement
11
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
8
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
6
Community-Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen
6
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
6
Contemporary issues in social media marketing
4
Customer relationship management and the social and semantic web : enabling cliens conexus
4
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
4
Kundenintegration : Forum Dienstleistungsmanagement
4
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
4
Social-Media-Handbuch : Theorien, Methoden, Modelle
4
Strategic customer relationship management in the age of social media
4
Computer-mediated marketing strategies : social media and online brand communities
3
Customer engagement marketing
3
Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente
3
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
3
Forum Dienstleistungsmanagement
3
Organizations and social networking : utilizing social media to engage consumers
3
Premier reference source
3
Social Web im Tourismus : Strategien - Konzepte - Einsatzfelder
3
Strategic uses of social media for improved customer retention
3
The Routledge handbook of service research insights and ideas
3
Virtual enterprises, communities & social networks : Workshop GeNeMe '11 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.09.2011 ; [eingebunden in die Gesamttagung "Wissens-Gemeinschaften 2011"]
3
Advances in National Brand and Private Label Marketing : 10th International Conference, 2023
2
Commodity Marketing : Strategies, Concepts, and Cases
2
Consumers@work : zum neuen Verhältnis von Unternehmen und Usern im Web 2.0
2
Cross-functional innovation management : perspectives from different disciplines ; to Klaus Brockhoff for his 65. birthday
2
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
2
Die wunderbare Wissensvermehrung : wie Open Innovation unsere Welt revolutioniert
2
Digital and social media marketing : a results-driven approach
2
Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future
2
Events im Zeitalter von Social Media : Stand und Perspektiven der Eventforschung
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Harnessing the power of social media and web analytics
2
IT-Berater und soziale Medien : wer beeinflusst Technologiekunden?
2
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
Internet-Marketing : marktorientiertes E-Business in Deutschland und den USA
2
Journal of strategic marketing
2
Kundenintegration und Kundenbindung : wie Unternehmen von ihren Kunden profitieren
2
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ECONIS (ZBW)
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1
Contributions to managing customer data - no shareholder value without customer value
Kleindienst, Dominikus
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011760261
Saved in:
2
Die 150 besten Checklisten zum
Kundenmanagement
: Kundenanalyse und -bewertung ; Kundenprofile und Kaufverhalten ; Kundenbindung und Customer-Relationship-Management
Vom Hofe, Renate
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003597500
Saved in:
3
Context management approach to value co-creation : toward dynamic process model of customer as value co-creator
Fujikawa, Yoshinori
;
Akutsu, Satoshi
;
Ono, Joji
- In:
Global perspectives on service science: Japan
,
(pp. 31-47)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011487594
Saved in:
4
Value co-creation and its meaning for customers
Gallan, Andrew S.
;
Go Jefferies, Josephine
- In:
The Routledge handbook of service research insights and …
,
(pp. 322-343)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012238673
Saved in:
5
Technology and disruption : how the new customer relationship influences the corporate strategy
Krämer, Andreas
;
Tachilzik, Thomas
;
Bongaerts, Robert
- In:
Phantom ex machina : digital disruption's role in …
,
(pp. 53-70)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012163391
Saved in:
6
Beitrag von "Communities" zum Customer Value: Begründung aus Sicht des Funktionen-Modells
Haller, Matthias
- In:
The digital economy : Anspruch und Wirklichkeit ; …
,
(pp. 259-273)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002101052
Saved in:
7
Special issue: Customer engagement
Verhoef, Peter C.
(
contributor
)
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008652137
Saved in:
8
Social network marketing : customer value, CRM, and competitive actions
Doligalski, Tymoteusz
- In:
Marketing in the cyber era : strategies and emerging trends
,
(pp. 96-113)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010241434
Saved in:
9
Valuation of online social networks : an economic model and its application using the case of xing.com
Gneiser, Martin Sebastian
;
Heidemann, Julia
;
Klier, Mathias
- In:
Beiträge zum wertorientierten Kundenbeziehungsmanagement
,
(pp. 39-57)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008938933
Saved in:
10
Kunde als Risiko? : Das Customer-Value-Konzept als Herausforderung der Versicherer
Haller, Matthias
;
Maas, Peter
- In:
Risikoforschung und Versicherung : Festschrift für …
,
(pp. 179-214)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002431374
Saved in:
1
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