Showing 1 - 10 of 1,040
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009578298
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001601541
This research explores the benefits of Companies House (CH) data to businesses, consumers and wider society. The data is accessed billions of times a year. Using a stated preference approach, the study: estimates the willingness of direct users and smaller intermediaries' to pay for CH data;...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012112526
Interaktive Medien versprechen einen neuen Zugang zum Markt und den Kunden vor dem Hintergrund einer nachlassenden Wirkung der traditionellen Medien. Doch wie können sie in die Marketingaktivitäten aufgenommen werden und welchen Mehrwert liefern sie für den Dialog mit dem Kunden tatsächlich?...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003716426
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011416849
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011346943
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010203524
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010404509
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013170044