Showing 1 - 10 of 3,145
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011786179
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009419212
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009736152
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003735999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003139175
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003879207
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040656
Für Unternehmen wird es immer wichtiger, ihre Leistungen und ihren Auftritt noch konsequenter auf ihre Zielgruppen auszurichten. Ein wichtiges strategisches Hilfsmittel dafür sind sogenannte "Personas", detaillierte und greifbare Idealbilder von Zielgruppen. Dieses Buch hilft Ihnen und Ihren...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011634506
Consumer embarrassment is an important concern for marketers. Yet, little is knownabout embarrassment in passive situations like advertising viewing. The authors investigate when and why consumers experience embarrassment as a result of exposure to socially sensitive advertisements. The theory...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014158819
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013271754