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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Working Paper
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Language
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German
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Author
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Ahearne, Michael
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Bolander, Willy
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Homburg, Christian
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Plouffe, Christopher R.
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Adamson, Brent
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Dixon, Matthew
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Hughes, Douglas E.
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Müller, Michael
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Wieseke, Jan
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Institution
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Books on Demand GmbH <Norderstedt>
1
GABAL-Verlag GmbH
1
Verlag Franz Vahlen
1
expert-Verlag GmbH Fachverlag für Wirtschaft und Technik
1
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
13
Journal of business research : JBR
8
Journal of personal selling & sales management : JPSSM
6
Journal of the Academy of Marketing Science
4
The journal of business & industrial marketing
4
European journal of marketing : EJM
3
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
3
Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series
2
Journal of marketing
2
Journal of marketing research : JMR
2
Springer eBook Collection / Business and Economics
2
SpringerLink / Bücher
2
Acta Universitatis Danubius / Oeconomica
1
Advanced e-business research : international trends & issues
1
Agricultural and resource economics review : ARER
1
An introduction to industrial service design
1
Australasian marketing journal
1
Business Guides on the Go
1
Business horizons
1
Business strategy series
1
European journal of marketing
1
Europäische Hochschulschriften / 5
1
Expanding disciplinary space : on the potential of critical marketing
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Research / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
1
Gabler-Edition Wissenschaft / Marketing-Management
1
Harvard business review : HBR
1
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
1
Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Italian journal of marketing : ITJM
1
Journal of Asia Pacific business
1
Journal of business economics : JBE
1
Journal of managerial issues : JMI
1
Journal of marketing education : JME
1
Journal of marketing management : MM
1
Journal of nonprofit & public sector marketing
1
Journal of personnel psychology
1
Journal of promotion management : innovations in planning and applied research
1
Journal of strategic marketing
1
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Which influence tactics lead to sales performance? : it is a matter of style
Plouffe, Christopher R.
;
Bolander, Willy
;
Cote, Joseph A.
- In:
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
34
(
2014
)
2
,
pp. 141-159
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010346522
Saved in:
2
Die neuen Verkäufer : Strategien für die Zukunft
Katzengruber, Werner
-
2009
-
4. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785463
Saved in:
3
Kann zu viel Kundenorientierung nachteilig sein? : eine Analyse der Wirkung der Kundenorientierung von Verkäufern auf die Kaufentscheidung
Haas, Alexander
- In:
Journal of business economics : JBE
79
(
2009
)
1
,
pp. 7-30
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003794245
Saved in:
4
Service marketing and subjectivity: the shaping of customer-oriented employees
Skålén, Per
- In:
Journal of marketing management : MM
25
(
2009
)
7/8
,
pp. 795-809
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003886242
Saved in:
5
Was Top-Verkäufer auszeichnet : Vertriebserfolg mit Ethik statt Abzocke
Knauer, Ulrike
-
2010
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003901860
Saved in:
6
Schlagzahlmanagement : die Aktivitäten von heute sind der Umsatz von morgen
Pinczolits, Karl
(
ed.
)
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003480540
Saved in:
7
Neukundenakquisition : eine Erfolgsfaktorenanalyse für erklärungsbedürftige Produkte und Dienstleistungen
Fargel, Tim
;
Fargel, Tim Siu-Lung
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003480563
Saved in:
8
Das Verkaufs-Garten-Modell : in vier Schritten zum Verkaufserfolg
Vengel, Alan
;
Wright, Greg
-
2007
-
2. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456611
Saved in:
9
Salesperson navigation: the intraorganizational dimension of the sales role
Plouffe, Christopher R.
;
Barclay, Donald W.
- In:
Industrial marketing management : the international …
36
(
2007
)
4
,
pp. 528-539
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003469176
Saved in:
10
Effektives Verhalten von Vertriebsmitarbeitern im Kundenkontakt : eine branchenübergreifende Untersuchung
Müller, Michael
-
2009
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003915278
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1
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