Showing 1 - 10 of 14,154
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009570847
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010529569
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010429775
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013361582
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010424230
Klappentext: Die Wahl der richtigen Markenstrategie ist einer der zentralen Erfolgsfaktoren bei der Einführung neuer Produkte. Diese werden in der betrieblichen Praxis oftmals nicht unter einer neuen eigenständigen Marke sondern unter einer im Markt bereits etablierten und beim Verbraucher...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001658268
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014473658
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014227166
Globalization of consumer brands and liberalization of the Indian retail sectors are enabling consumers to conveniently purchase their aspirational Global brands. India being one of the fast-developing countries with world's second largest population and the majority of the retail market being...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012836359
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011885430