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Lehrbuch
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
6,538
Aufsatz im Buch
633
Book section
633
Hochschulschrift
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Thesis
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Non-commercial literature
185
Working Paper
128
Arbeitspapier
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123
Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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Konferenzbeitrag
75
Reprint
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Case study
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Fallstudie
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Konferenzschrift
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Bibliography included
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Conference proceedings
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Handbuch
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Bibliografie
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Fallstudiensammlung
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Firmeninformation
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Interview
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Mehrbändiges Werk
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Multi-volume publication
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Sammlung
4
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Language
All
English
9
German
8
Author
All
Baumgarth, Carsten
2
Kapferer, Jean-Noël
2
Keller, Kevin Lane
2
Miller, Adan
2
Unger, Fritz
2
Apéria, Tony
1
Balderjahn, Ingo
1
Bjerre, Mogens
1
Brandmeyer, Klaus
1
Dahlhoff, Hans-Dieter
1
Disch, Wolfgang K.A.
1
Domizlaff, Hans
1
Durante, Nadia-Vittoria
1
Elliott, Richard
1
Gabrys, Enrico
1
Georgson, Mats
1
Griese, Kai-Michael
1
Haedrich, Günther
1
Heding, Tilde
1
Knudtzen, Charlotte F.
1
Lalaounis, Sotiris T.
1
Percy, Larry
1
Pervan, Simon
1
Posch, Walter
1
Rosenbaum-Elliott, Richard
1
Rost, Dankwart
1
Schnitker, Karin
1
Scholderer, Joachim
1
Schrauder, Robert
1
Tomczak, Torsten
1
Zenz, Karl-Heinz
1
Zernisch, Peter
1
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less ...
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Markentechnik
1
Online Plus
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
SpringerLink / Bücher
1
UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher
1
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Mediaplanung : methodische Grundlagen und praktische Anwendungen
Unger, Fritz
(
contributor
); …
-
2007
-
5., aktualisierte und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003375306
Saved in:
2
Mediaplanung : Methodische Grundlagen und praktische Anwendungen
Unger, Fritz
(
contributor
)
-
2007
-
5., aktualisierte und erweiterte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515366
Saved in:
3
Die Gewinnung des öffentlichen Vertrauens : ein Lehrbuch der Markentechnik
Domizlaff, Hans
-
1982
-
Neu zusammengestellte Ausgabe
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000842360
Saved in:
4
Strategic brand management
Elliott, Richard
;
Percy, Larry
;
Pervan, Simon
-
2011
-
2nd. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008909684
Saved in:
5
Foundations of brand management
Miller, Adan
(
contributor
)
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009681650
Saved in:
6
Elements of strategic brand management
Miller, Adan
(
contributor
)
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009681696
Saved in:
7
Brand management : research, theory and practice
Heding, Tilde
;
Knudtzen, Charlotte F.
;
Bjerre, Mogens
-
2009
-
1. publ.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003697390
Saved in:
8
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity
Keller, Kevin Lane
-
2008
-
3. ed., Pearson internat. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003709924
Saved in:
9
Markenpolitik
: Markenwirkungen - Markenführung - Markencontrolling
Baumgarth, Carsten
-
2008
-
3., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456546
Saved in:
10
The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term
Kapferer, Jean-Noël
-
2008
-
4. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003534711
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