Showing 1 - 10 of 6,899
Das Influencer Marketing hat sich in Deutschland in den vergangenen Jahren immer mehr etabliert und entwickelt sich langsam aus der Experimentierphase zu einem wesentlichen Baustein der Marketing-Strategie von Unternehmen. Dabei kristallisieren sich immer mehr Standards und allgemeingültige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012173285
Das Influencer Marketing hat sich in Deutschland in den vergangenen Jahren immer mehr etabliert und entwickelt sich langsam aus der Experimentierphase zu einem wesentlichen Baustein der Marketing-Strategie von Unternehmen. Dabei kristallisieren sich immer mehr Standards und allgemeingültige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011880430
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010248356
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011434102
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010490774
Three experiments examine the role of attitudes toward the category to which a brand belongs in consumers' attitudes toward individual brands. The core findings indicate that what consumers think generally about a category affects their evaluations of singular brands belonging to the category....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013024234
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012703842
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013193944
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012648895
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010191658