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German
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Undetermined
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McKenna, Regis
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California management review
1
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USB Cologne (EcoSocSci)
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ECONIS (ZBW)
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1
Market positioning in high technology
McKenna, Regis
- In:
California management review
27
(
1985
)
3
,
pp. 82-108
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001018649
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2
Access-Marketing : mit technologiegesteuertem Marketing Kunden überall und jederzeit erreichen
McKenna, Regis
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001696181
Saved in:
3
Real time : preparing for the age of the never satisfied customer
McKenna, Regis
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004332227
Saved in:
4
Total access : giving customers what they want in an anytime, anywhere world
McKenna, Regis
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004748900
Saved in:
5
Access-Marketing : mit technologiegesteuertem Marketing Kunden überall und jederzeit erreichen
McKenna, Regis
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004662194
Saved in:
6
Dynamisches Marketing : Positionierungsstrategien für technologieorientierte Unternehmen
McKenna, Regis
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004618265
Saved in:
7
Dynamisches Marketing : Positionierungsstrategien für technologieorientierte Unternehmen
McKenna, Regis
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011511841
Saved in:
8
Wer hat Angst vor IBM? : Das Geschäft im Windschatten des Computer-Riesen
McKenna, Regis
-
1990
-
1. [Dr.]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004080199
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9
Tout, tout de suite : vos clients veulent un accès total
McKenna, Regis
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004778687
Saved in:
10
Wer hat Angst vor IBM? : das Geschäft im Windschatten des Computer-Riesen
McKenna, Regis
-
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014270701
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