Showing 1 - 10 of 1,772
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000339977
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000679836
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003414478
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003586451
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003522516
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009375388
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009236151
"Sponsorship of sports, arts or events can be a powerful form of marketing communication for businesses and organizations. This book introduces the fundamentals of sponsorship-linked marketing, helping the reader to understand how sponsorship can be planned, executed and measured. Drawing on...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010389991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001476634
Eventmarketing etabliert sich zunehmend als Kommunikationsinstrument. Der Umgang mit diesem Instrument ist jedoch in der Unternehmenspraxis von Unsicherheit bestimmt. Frank Sistenich stellt das Eventmarketing als Instrument zur Metakommunikation vor. Dabei wird der Event als Interaktionsprozess...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001408567