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Undetermined
142
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62
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558
Article
372
Journal
7
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
286
Hochschulschrift
95
Aufsatz im Buch
88
Book section
88
Thesis
85
Graue Literatur
72
Non-commercial literature
72
Collection of articles of several authors
63
Lehrbuch
63
Sammelwerk
63
Bibliografie enthalten
59
Bibliography included
59
Textbook
53
Aufsatzsammlung
33
Working Paper
32
Arbeitspapier
31
Konferenzschrift
29
Conference proceedings
20
Glossar enthalten
20
Glossary included
20
Handbook
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Handbuch
16
Case study
14
Fallstudie
14
Ratgeber
9
Bibliografie
8
Guidebook
8
Conference paper
5
Festschrift
5
Konferenzbeitrag
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Collection of articles written by one author
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Mikroform
3
Reprint
3
Sammlung
3
Accompanied by computer file
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CD-ROM, DVD
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Elektronischer Datenträger als Beilage
2
Fallstudiensammlung
2
Interview
2
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Undetermined
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Bauer, Hans H.
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Fritz, Wolfgang
7
Wagner, Udo
7
Albers, Sönke
6
Hawkins, Del I.
6
Peter, Jerome Paul
6
Bieger, Thomas
5
Donnelly, James H.
5
Herrmann, Andreas
5
Homburg, Christian
5
Kampmann, Birgit
5
Kotler, Philip
5
Malhotra, Naresh K.
5
Mothersbaugh, David L.
5
Pride, William M.
5
Scharf, Andreas
5
Schubert, Bernd
5
Baier, Daniel
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Di Benedetto, C. Anthony
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Ferrell, Odies C.
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Gierl, Heribert
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Lindgreen, Adam
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Meffert, Heribert
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Sheth, Jagdish N.
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Beckman, Theodore N.
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Chaffey, Dave
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Clancy, Kevin J.
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Davidson, William R.
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Diamantopoulos, Adamantios
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American Marketing Association
15
European Society for Opinion and Marketing Research
6
Springer Fachmedien Wiesbaden
3
AMACOM
2
Harvard Graduate School of Business Administration
2
Haupt Verlag
2
Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet / Kafedra Marketinga
2
Universität St. Gallen
2
AMA Summer Academic Conference <2019, Chicago, Ill.>
1
AMA Summer Academic Conference <2023, San Francisco, Calif.>
1
AMA Summer Academic Conference: Bridging Gaps Marketing in an Age of Disruption <2020, Online>
1
AMA Winter Academic Conference <2020, San Diego, Calif.>
1
Academy of Marketing / Conference <49., 2016, Newcastle-upon-Tyne>
1
American Management Association
1
American Management Association / Marketing Division
1
Bain & Company <Boston, Mass.>
1
Berliner Wissenschafts-Verlag
1
Berufsverband Deutscher Markt- und Sozialforscher
1
Betriebswirtschaftliche Beratungsstelle für den Einzelhandel <Köln>
1
Bundesverband des Deutschen Güterfernverkehrs
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe <12, 2004, Wien>
1
Cornelsen Scriptor
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DePaul University / College of Commerce
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Deutsch-Koreanische Industrie- und Handelskammer
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Duncker & Humblot
1
Esomar
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Finansovyj Universitet
1
Forum Berufsbildung
1
Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation
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Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
1
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
1
GfK Nürnberg, Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
1
IGI Global
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Institut für Betriebswirtschaftslehre des Außenhandels <Wien>
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Institut für Medienentwicklung und Kommunikation <Frankfurt, Main>
1
Inter-American Development Bank
1
International Conference on Information and Communication Technologies in Tourism <(1999 :Innsbruck, Austria)>
1
John Wiley and Sons <Hoboken, NJ>
1
Kongress der Deutschen Marktforschung <29, 1994, Bremen>
1
Marketing Research Congress <45, 1992, Madrid>
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Europäische Hochschulschriften / 5
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Marketing intelligence & planning
11
Journal of the Academy of Marketing Science
10
Gabler Edition Wissenschaft
8
Journal of business research : JBR
8
SpringerLink / Bücher
8
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
7
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
6
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
6
Journal of marketing management : MM
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Journal of strategic marketing
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Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
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Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
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Review of marketing research
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Customer relationship management in electronic markets
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Die Betriebswirtschaft : DBW
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Entscheidungsunterstützung für ökonomische Probleme
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International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
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Journal of business economics : JBE
4
Journal of business-to-business marketing
4
Journal of marketing research : JMR
4
Journal of research in interactive marketing : interactive marketing and computer-mediated communication
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Schriften zu Marketing und Management
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Springer eBook Collection / Business and Management
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The journal of business & industrial marketing
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AMS review : official publication of the Academy of Marketing Science
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Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
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Berichte aus der Betriebswirtschaft
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DUV : Wirtschaftswissenschaft
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Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
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European research studies
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Fundamentals of marketing research ; Vol. 1
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Institut für Wirtschaftswissenschaften der Technischen Universität Braunschweig
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International journal of wine business research : IJWBR
3
Journal of marketing communications
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Journal of retailing and consumer services
3
Leitfaden Online-Marketing ; [Bd. 1]
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Management research review
3
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
3
Marketing letters : a journal of research in marketing
3
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Researching a segmented market : reflections on telephone interviewing
Lord, Rhiannon
;
Bolton, Nicola
;
Fleming, Scott
; …
- In:
Management research review
39
(
2016
)
7
,
pp. 786-802
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011564332
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2
Endogeneity in survey research
Sande, Jon Bingen
;
Ghosh, Mrinal K.
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
35
(
2018
)
2
,
pp. 185-204
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011882540
Saved in:
3
Ergebnisse zum Käuferverhalten bei Handmaschinen und Heimwerkergeräten : Ansätze eines Marketingkonzepts
Averkamp, Christian
;
Halfmann, Marion
;
Hadzeric, Amina
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003656866
Saved in:
4
"Marketing theory and applications" ; 2003=Vol. 14
Henderson, Geraldine Rosa
(
contributor
); …
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001752829
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5
Marketing mit interaktiven Medien : Strategien zum Markterfolg
Albers, Sönke
(
ed.
);
Clement, Michel
(
contributor
); …
-
2001
-
3., komplett überarbeitete und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001591542
Saved in:
6
Strategisches Marketing von Online-Medienprodukten : Marktattraktivität und Wettbewerbspositionen
Kröger, Claudia
-
2002
-
1. Aufl.
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Modeling the impact of
internet
technology on marketing
Dogan, Kutsal
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2002
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Market intelligence dissemination practices
Gebhardt, Gary F.
;
Farrelly, Francis J.
;
Conduit, Jodie
- In:
Journal of marketing
83
(
2019
)
3
,
pp. 72-90
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012175998
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Marketing strategy: tool to increase customer satisfaction case study of Romanian company in furniture products
Isac, Nicoleta
;
Badshah, Waqar
- In:
Romanian economic and business review
14
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2019
)
1
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pp. 27-37
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012167421
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The destructive effect of complex analytics on innovativeness
Güçlü, Burçin
;
Canela, Miguel-Ángel
- In:
International journal of applied behavioral economics : …
6
(
2017
)
4
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pp. 38-56
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011820539
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