Showing 1 - 10 of 5,659
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013445925
The bestselling Understanding Digital Marketing is the ultimate guide to digital marketing. It demonstrates how to … covers all key topics including social media, SEO, email marketing, online advertising, online PR and reputation management …, mobile marketing, and includes new chapters on native content marketing, analytics, building digital channels, digital …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010481007
"To survive in today's competitive business environment, marketing professionals must look to develop innovative … business and consumer. This book explores the use of social networking and other online media in marketing communications … consumer social media marketing experiences on brand affect and brand equity / Tugba Orten Tugrul -- Intellectual property …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011292221
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011292252
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011951483
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003885655
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009735582
Für Unternehmen wird es immer wichtiger, ihre Leistungen und ihren Auftritt noch konsequenter auf ihre Zielgruppen auszurichten. Ein wichtiges strategisches Hilfsmittel dafür sind sogenannte "Personas", detaillierte und greifbare Idealbilder von Zielgruppen. Dieses Buch hilft Ihnen und Ihren...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011634506
Wandel Die Autoren Prof. Dr. Stefan Hoffmann ist Professor für Marketing an der Christian-Albrechts-Universität zu Kiel. Dr …. Payam Akbar ist Wirtschaftspsychologe. Er forscht und lehrt zu den Themen Marketing-Management und Konsumentenverhalten an … der Professur für Marketing an der Christian-Albrechts-Universität zu Kiel. Zuvor sammelte er mehrjährige Berufserfahrung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401714
Zielgruppen Dozierende und Studierende der Betriebswirtschaftslehre (Marketing) und Kommunikationswissenschaften Fach- und … Führungskräfte im Bereich Marketing, Kommunikation und Marktforschung Die Autorin Dr. Sandra Lenzen promovierte bei Univ.-Prof. Dr …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401777