Showing 1 - 10 of 7,425
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009792988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010338209
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003754978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010345199
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001546588
school) in Germany (n=426) and Mexico (n=296). The goal was to identify if brand awareness rates differ between Germans and … Mexicans, if the brand image of Apple iPod is perceived in the same way in Germany and in Mexico and what influencing factors … brand image attributes are significantly different between Germany and Mexico), with Mexico showing higher levels of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014197854
Multi-Channel Retailing hat sich als Distributionsstrategie fest im Handel etabliert. Auf Grund der zunehmenden Verbreitung des Multi-Channel Retailing in der Handelspraxis ist eine Differenzierung allein auf Grundlage des Geschäftsmodells heute nicht mehr erfolgversprechend. Vielmehr muss das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016955
signifikante kulturelle und entwicklungsökonomische Unterschiede im Hinblick auf das Markenvertrauen in den Ländern Deutschland …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015851