Showing 1 - 10 of 1,334
Schnittstellendisziplin aus den Bereichen Kognitionswissenschaften, Neurowissenschaften und der Marktforschung. Die Neurowissenschaften können …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521941
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003766121
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003400798
Neuroeconomics makes use of new data and tools from neuroscience to enrich the study of economic decision-making. This chapter introduces neuroeconomic methods and surveys a number of contributions to the literature regarding brain responses to brands, advertisements, pricing and product...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012928519
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009657021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012040757
Der Diplom-Psychologe und erfolgreiche Keynote-Speaker Hans-Georg Häusel hat Beiträge namhafter Experten und Wissenschaftler zum Thema Neuromarketing zusammengestellt, das Erkenntnisse aus der Hirnforschung auf Fragen des Konsumverhaltens und des Marketings überträgt. (Sabine Roeske)
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014007172
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008665145
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003609459
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009535388