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Undetermined
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All
Book / Working Paper
Type of publication (narrower categories)
All
Handbook
Graue Literatur
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Non-commercial literature
9,939
Working Paper
8,544
Arbeitspapier
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Hochschulschrift
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Thesis
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Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Bibliografie enthalten
435
Bibliography included
435
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Bibliografie
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Glossar enthalten
50
Glossary included
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Undetermined
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American Psychological Association
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Centre for Industrial and Economic Research <Delhi>
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Deutschland / Statistisches Bundesamt
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Internationales Design Zentrum Berlin
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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Strategic Transitions for Youth Labour in Europe <Projekt>
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All
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
5
Cambridge handbooks in psychology
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APA handbooks in psychology
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Advances in business information systems and analytics (ABISA) book series
1
Advances in marketing, customer relationship management, and e-serivices (AMCRMES) book series
1
Die Stern-Bibliothek
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1
Beziehungsmarketing mit jungen Zielgruppen : Grundlagen, Strategien, Praxisbeispiele
Zanger, Cornelia
(
ed.
);
Griese, Kai-Michael
(
contributor
)
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001494514
Saved in:
2
Handbuch
Mode
-Marketing : Grundlagen - Strategien - Instrumente; Ansätze für Praxis und Wissenschaft
Hermanns, Arnold
(
ed.
);
Schmitt, Wolfgang
(
ed.
)
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000813317
Saved in:
3
Handbuch
Markenartikel
: Anforderungen an die Markenpolitik aus Sicht von Wissenschaft und Praxis
Bruhn, Manfred
(
contributor
)
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1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000891814
Saved in:
4
Was Marken erfolgreich macht : Neuropsychologie in der Markenführung
Scheier, Christian
;
Held, Dirk
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003460711
Saved in:
5
The handbook of European
brand
rights management : how to develop, manage and protect your trademarks, domains, design and copyrights
Jolly, Adam
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009260240
Saved in:
6
Moderne Markenführung : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
Esch, Franz-Rudolf
(
ed.
)
-
2005
-
4., vollst. überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002570369
Saved in:
7
Effizienz in der Markenführung
Boltz, Dirk-Mario
(
ed.
)
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002345798
Saved in:
8
Faszination Marke : neue Herausforderungen an Markengestaltung und Markenpflege im digitalen Zeitalter
Schönberger, Angela
(
ed.
);
Stilcken, Rudolf
(
contributor
)
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607576
Saved in:
9
Moderne Markenführung : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
Esch, Franz-Rudolf
(
ed.
)
-
2001
-
3., erw. und aktualisierte Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607993
Saved in:
10
Handbuch Markenführung : Kompendium zum erfolgreichen Markenmanagement ; Strategien, Instrumente, Erfahrungen
Bruhn, Manfred
(
contributor
)
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001748065
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