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Social web
339
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275
Germany
275
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245
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245
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108
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Marketing management
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Theory
85
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45
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Soziales Netzwerk
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Strategisches Management
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Customer integration
39
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Undetermined
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Aufsatz in Zeitschrift
67,882
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Graue Literatur
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9,718
Working Paper
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Arbeitspapier
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Hochschulschrift
4,504
Thesis
3,230
Collection of articles of several authors
2,146
Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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Case study
1,179
Conference paper
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Konferenzbeitrag
763
Lehrbuch
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Ratgeber
548
Konferenzschrift
545
Textbook
526
Bibliografie enthalten
525
Bibliography included
525
Guidebook
506
Collection of articles written by one author
414
Sammlung
414
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
329
Article
297
Conference proceedings
281
Amtsdruckschrift
246
Government document
246
Reprint
237
Handbook
194
Handbuch
194
Glossar enthalten
138
Glossary included
138
Systematic review
97
Übersichtsarbeit
97
Statistik
94
Forschungsbericht
83
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Language
All
English
739
German
443
French
4
Italian
2
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Bruhn, Manfred
9
Homburg, Christian
7
Smith, Alan D.
7
Hollensen, Svend
5
Stocker, Alexander
5
Tochtermann, Klaus
5
Uhl, Axel
5
Berg Grell, Kevin
4
Koch, Michael
4
Kreutzer, Ralf T.
4
Marom, Dan
4
Richter, Alexander
4
Ryan, Damian
4
Töpfer, Armin
4
Back, Andrea
3
Bertini, Marco
3
Bettner, Mark S.
3
Buttle, Francis A.
3
Carcello, Joseph V.
3
Carù, Antonella
3
Ceyp, Michael H.
3
Chen, Te Fu
3
Dennis, Charles
3
Gronau, Norbert
3
Haka, Susan F.
3
Herstatt, Cornelius
3
Huber, Frank
3
Kumar, V.
3
Lüthje, Christian
3
Mainela, Tuija
3
Mattmüller, Roland
3
Melewar, T. C.
3
Michelis, Daniel
3
Murphy, Jamie
3
Reichwald, Ralf
3
Schildhauer, Thomas
3
Schneider, Willy
3
Williams, Jan R.
3
Wirtz, Bernd W.
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Öberg, Christina
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Springer Fachmedien Wiesbaden
11
International Conference on Halal Development <1., 2020, Malang>
2
RWTH Aachen
2
Springer Gabler <Firma>
2
Springer-Verlag GmbH
2
BITKOM Servicegesellschaft
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Books on Demand GmbH <Norderstedt>
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Deutsche Gesellschaft für Personalführung
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Deutsche Verkehrswissenschaftliche Gesellschaft
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Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
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G H S Göttinger Handelswissenschaftliche Schriften e.V.
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George Routledge & Sons <London>
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Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH
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Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg / Projektteam LinkFisch
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KnowTech <14, 2012, Stuttgart>
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Technologieorientiertes Besuchs- und Informationsprogramm
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Universität Mannheim
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Universität Stuttgart
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Verlag Franz Vahlen
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Verlag Werner Hülsbusch
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epubli GmbH
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HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
21
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
14
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
12
Gabler Edition Wissenschaft
11
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
11
Harvard business review : HBR
11
Premier reference source
10
Cases on strategic social media utilization in the nonprofit sector
9
Digital and social media marketing : a results-driven approach
8
Gabler Research
8
Best Practice in Marketing : Erfolgsbeispiele zu den vier Kernaufgaben im Marketing
7
Handbook of research on integrating social media into strategic marketing
7
The journal of business & industrial marketing
7
Wettbewerbsfaktor Business Software : Prozesse erfolgreich mit Software optimieren ; Berichte aus der Praxis
7
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
6
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
6
Research
6
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
5
Cases on innovations in educational marketing : transnational and technological strategies
5
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
5
Journal of marketing management : MM
5
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
5
Personalentwicklung 2.0 : Lernen, Wissensaustausch und Talentförderung der nächsten Generation
5
Psychology & marketing
5
Social media and crisis communication
5
Berichte aus der Betriebswirtschaft
4
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
4
Corporate social responsibility in the digital age
4
Crowdfunding : the corporate era
4
Digital enterprise transformation : a business-driven approach to leveraging Innovative IT
4
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
4
European journal of marketing : EJM
4
Europäische Hochschulschriften / 5
4
Handbuch Vertriebs-Exzellenz im Asset Management : institutionelle Anleger gewinnen und binden
4
International journal of business innovation and research
4
Knowledge management 2.0 : organizational models and enterprise strategies
4
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation
4
Lehrbuch
4
Marketing von Solutions : innovative Ansätze und Best Practices
4
Multi-channel marketing, branding and retail design : new challenges and opportunities
4
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Brand communities als neue Markenwelten : wie Unternehmen Markennetzwerke initiieren, fördern und nutzen
Baumgartner, Ekkehart
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003400540
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2
Reconnecting with the past in social media : the moderating role of social influence in nostalgia marketing on Pinterest
Youn, Seounmi
;
Jin, Seunga Venus
- In:
Journal of consumer behaviour : an international …
16
(
2017
)
6
,
pp. 565-576
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011815001
Saved in:
3
Identifying future research opportunities in online consumer review : the case study of "TripAdvisor"
Whitehead, Lisa
- In:
International journal of technology marketing : IJTMkt
6
(
2011/12
)
4
,
pp. 341-354
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009546057
Saved in:
4
Entscheidungsunterstützung zur Meinungsbeeinflussung in Webcommunitys
Kaiser, Carolin
- In:
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
48
(
2011
)
280
,
pp. 83-93
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009261902
Saved in:
5
Social networks in pervasive advertising and shopping
Dubach Spiegler, Erica
;
Hildebrand, Christian
; …
- In:
Pervasive advertising
,
(pp. 207-225)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009348750
Saved in:
6
LichtBlick : nachhaltige und erfolgreiche Positionierung im Zeitalter des Internets
Friege, Christian
- In:
Best Practice in Marketing : Erfolgsbeispiele zu den …
,
(pp. 23-34)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009011577
Saved in:
7
Groundswell : winning in a world transformed by social technologies
Li, Charlene
;
Bernoff, Josh
-
2008
-
[Nachdr.]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009236246
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8
Social commerce : consumer behaviour in online environments
Boardman, Rosy
(
ed.
);
Blazquez Cano, Marta
(
ed.
); …
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011973977
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9
E-business in the 21st Century : realities, challenges and outlook
Xu, Jun
;
Quaddus, Mohammed
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003856373
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10
Soziale Medien im Business-to-Business-Geschäft : ein Praxisbericht
Schmitz, Christian
- In:
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - …
,
(pp. 307-327)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009553513
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1
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