Showing 1 - 10 of 13
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011385699
Manufacturers have shifted their focus from products to smart solutions in search of higher returns and additional growth opportunities. This shift, described as servitization, or lately as a digital servitization, is not a simple process. Academic study has revealed that its issues are complex,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012547736
"The Routledge Handbook of Service Research Insights and Ideas offers authoritative coverage of current scholarship in the expanding discipline of service research. Original chapters from the world's leading specialists in the discipline explore foundations and innovations in services,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012063251
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003319486
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003597464
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009696605
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003170992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001768151
gesamte Unternehmung. Dabei gibt es einen Zusammenhang von Zufriedenheit und Loyalität des Kunden. Kundenzufriedenheit ist die … Schlüssel zum Unternehmenserfolg. Die Konzepte und Methoden zur Analyse der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung sowie die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002060791
König Kunde? Weit gefehlt!Eherlästiger Bittsteller, Störer oder Querulant ? zumindest häufig als solcher behandelt. Viele Unternehmen schmücken sich zwar mit Etiketten wie Kundennähe oder -freundlichkeit, werden aber vielfach von ihren Kunden als weit entfernt oder gleichgültig...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001928237