Showing 1 - 10 of 137
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003597464
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001851192
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001851237
"The advent of Metaverses will have a profound influence on consumer behaviour, from how people make decisions and create brand connections to how they feel about their avatar embodiment and their purchase in Metaverse. This book aims to investigate the social, behavioral, and psychological...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013462585
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001578642
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009730367
"This book examines the applications of technology in business and marketing such as social media, big data, augmented reality, and virtual reality. It also explores effective ways to reach to the connected consumers who use devices like smartphones, iPads, laptops, glasses, VR equipment, and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015821
gesamte Unternehmung. Dabei gibt es einen Zusammenhang von Zufriedenheit und Loyalität des Kunden. Kundenzufriedenheit ist die … Schlüssel zum Unternehmenserfolg. Die Konzepte und Methoden zur Analyse der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung sowie die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002060791
König Kunde? Weit gefehlt!Eherlästiger Bittsteller, Störer oder Querulant ? zumindest häufig als solcher behandelt. Viele Unternehmen schmücken sich zwar mit Etiketten wie Kundennähe oder -freundlichkeit, werden aber vielfach von ihren Kunden als weit entfernt oder gleichgültig...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001928237
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009696605