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Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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Aufsatz im Buch
2,228
Book section
2,228
Lehrbuch
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Bibliography included
1,087
Konferenzschrift
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Case study
700
Fallstudie
700
Ratgeber
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Guidebook
482
Handbook
479
Handbuch
479
Bibliographie
458
Conference proceedings
383
Amtsdruckschrift
381
Government document
381
Collection of articles written by one author
243
Sammlung
243
Glossar enthalten
183
Glossary included
183
Wörterbuch
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Festschrift
138
Bibliografie
128
Einführung
127
Fallstudiensammlung
124
Conference paper
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Konferenzbeitrag
114
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Undetermined
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Bruhn, Manfred
262
Pepels, Werner
175
Kotler, Philip
169
Meffert, Heribert
161
Homburg, Christian
151
Huber, Frank
127
Diller, Hermann
122
Wiedmann, Klaus-Peter
119
Bauer, Hans H.
95
Belz, Christian
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Esch, Franz-Rudolf
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Tomczak, Torsten
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Simon, Hermann
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Sträßer, Anne-Katrin
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Ahlert, Dieter
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Backhaus, Klaus
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Fritz, Wolfgang
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Kreutzer, Ralf T.
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Kuß, Alfred
59
Burmann, Christoph
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Heinemann, Gerrit
57
Sheth, Jagdish N.
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Silberer, Günter
55
Bergemann, Dirk
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Olbrich, Rainer
53
Herrmann, Andreas
52
Levy, Daniel C.
52
Kleinaltenkamp, Michael
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Kroeber-Riel, Werner
51
Wirtz, Bernd W.
50
Albers, Sönke
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Hinterhuber, Andreas
49
Dichtl, Erwin
48
Unger, Fritz
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Aaker, David A.
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Csikós-Nagy, Béla
45
Krafft, Manfred
45
Fantapié Altobelli, Claudia
44
Peitz, Martin
43
Kenning, Peter
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Springer Fachmedien Wiesbaden
552
National Bureau of Economic Research
332
Verlag Dr. Kovač
93
Europäische Kommission
81
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
72
Europäische Kommission / Generaldirektion Wirtschaft und Finanzen
62
Springer-Verlag GmbH
51
OECD
49
Verlag Franz Vahlen
49
Edward Elgar Publishing
43
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Friedrich-Schiller-Universität Jena
40
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W. Kohlhammer GmbH
36
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
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Nomos Verlagsgesellschaft
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Wiley-VCH
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RWTH Aachen
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De Gruyter Oldenbourg
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Uni-Taschenbücher GmbH
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Europäische Zentralbank
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American Marketing Association
24
Campus Verlag
24
Europäische Kommission / Generaldirektion Gesundheit und Verbraucher
24
UVK Verlagsgesellschaft mbH
24
Springer International Publishing
21
Technische Universität Braunschweig
21
Duncker & Humblot
20
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
19
Europäische Kommission / Generaldirektion Justiz und Verbraucher
19
European Society for Opinion and Marketing Research
18
Organisation for Economic Co-operation and Development
18
European University Institute / Department of Economics
17
Hogrefe Verlag
17
Axel-Springer-Verlag <Berlin> / Marketing Anzeigen
16
Deutscher Dialogmarketing Verband
16
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
16
Bundesstelle für Außenhandelsinformation <Köln>
15
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
15
Helmut-Schmidt-Universität
15
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SpringerLink / Bücher
1,728
Springer eBook Collection / Business and Economics
363
Gabler Edition Wissenschaft
358
Springer eBook Collection
344
European journal of operational research : EJOR
337
Journal of revenue and pricing management
337
NBER working paper series
325
Europäische Hochschulschriften / 5
298
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
296
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
282
NBER Working Paper
268
Research
253
International journal of production economics
231
Economics letters
219
Lehrbuch
219
International journal of industrial organization
214
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
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Journal of business research : JBR
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CESifo working papers
157
The American economic review
154
Journal of marketing research : JMR
135
Gabler Research
119
International journal of production research
117
Operations research
116
essentials
115
Journal of retailing
113
Manufacturing & service operations management : M & SOM
111
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
111
Discussion papers / CEPR
110
Transportation research / E : an international journal
109
Working paper
107
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
106
Working paper series / European Central Bank
103
Journal of retailing and consumer services
101
Journal of marketing
98
Discussion paper
96
Wirtschaftswissenschaft
93
Applied economics
92
Research in the sociology of organizations
92
Schriftenreihe Merkur : Schriften zum innovativen Marketing-Management
92
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USB Cologne (EcoSocSci)
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USB Cologne (business full texts)
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117
ArchiDok
63
RePEc
25
BASE
7
OLC EcoSci
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Values, lifestyles, and psychographics
Kahle, Lynn R.
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1997
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Psychologie
der Marke : die Marke aus der Sicht des Verbrauchers
Sommer, Rudolf
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004567135
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3
Inside the mind of the shopper : the science of retailing
Sorensen, Herb
-
2009
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4
Consumer psychology
Pasricha, Seema
-
2007
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5
Handbook of consumer psychology
Haugtvedt, Curtis P.
(
contributor
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-
2008
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6
Consumer psychology
Jansson-Boyd, Cathrine V.
-
2010
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7
Euro-Preis-Marketing : wie sie mit der richtigen Preisstrategie gewinnen
Huckemann, Matthias
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Dinges, Andreas
-
1998
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8
Preispolitik
des Handels im Zuge der Euro-Einführung
Brambach, Gabriele
-
2002
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9
Auswirkungen der Einführung des Euro auf das Marketing
Bauer, Hans H.
-
1998
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Psychologie
im Marketing
Palupski, Rainer
-
1999
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Als Ms. gedr.
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