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Der stationäre Einzelhandel steckt in Zeiten extremer Wettbewerbsverschärfung in einer tiefen Krise. Eine Profilierung …
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· Dozierende und Studierende der Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten Marketing, Konsumentenverhalten und Marktforschung …
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customer value, in terms of a seamless purchase experience, by combining the online and offline channels. Also, it is unclear …
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Managing Retail Brands Across Different Consumer Perception Levels -- Reciprocal Effects of the Corporate Reputation and Store Equity of Retailers -- Managing retail brands in the light of different local competitive contexts -- Importance of Retail Brand Equity and Store Accessibility for Store...
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in the context of Customer Experience Management. He shows that technology is used to evoke positive emotions during the … shopping experience to not only satisfy the consumer, but also to stimulate fascination for brands and their products. The … author’s findings illustrate that a customer’s experience with a brand is not only determined by the products themselves, but …
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Kundenbindung im beratungsintensiven Einzelhandel -- Empirische Überprüfung des Modells -- Schlussbetrachtung. … Einzelhandel bilden Maßnahmen zur Kundenbindung den wichtigsten Investitionsschwerpunkt. Die besondere Herausforderung besteht … Modell zur Erklärung und Steuerung von Kundenbindung im beratungsintensiven Einzelhandel. Dabei wird der Heterogenität von …
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Umsetzung eines strategischen Kundenrückgewinnungsmanagements im stationären Einzelhandel. Dazu wird der klassische Prozess der …
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Kundenbindung im Fokus von Einzelhandelsunternehmen -- Theoretische Grundlagen zur Kundenbindung im Einzelhandel … -- Empirische Analyse zur Kundenbindung im Einzelhandel -- Zusammenfassung und Ausblick. …Vor dem Hintergrund anhaltend rückläufiger Konsumausgaben und zunehmend verschärften Wettbewerbs im Einzelhandel nimmt …
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The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting and discussing original and significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing retailers, store brand managers and national brand managers....
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This book focuses on sustainability in fashion retail, which is fast becoming the pivot point of future fashion retail strategies. Chapters in the book provide theoretical and practical insight on how going green may positively influence the strategy of fashion retailers and marketers, who have...
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