Showing 1 - 10 of 5,230
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003788528
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009787479
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011551003
Die Arbeit greift mit der Berechnung des Markenwerts ein zentrales Problem der betriebswirtschaftlichen Forschung auf. Im Speziellen untersucht der Autor dabei die vielfältigen Zusammenhänge bzw. Ursache-Wirkungsbeziehungen, die sich im Rahmen einer umfassenden Markenbewertung ergeben. In der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009535166
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013161957
The objective of the study was to measure the level of Brand Loyalty towards the Buriram United Football Club. For the study theoretical concepts was identified in literature related to the brand loyalty to define loyalty factors of Buriram United Football Fan Club; in order to measure brand...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012993031
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012295893
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012298787
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011875380
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011776775