Showing 1 - 10 of 1,147
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013357208
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010489144
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011636920
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014635121
Purpose - The purpose of this study is to single out the key variables in the sport sponsorship relationship, and more … involved in the sports club and in basketball in general. As a result, the overall accuracy of the identified sponsors may have … that the results came from only one type of sport and also from sport fans of a specific club, makes their generalization …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011515949
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011645892
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011342930
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011529666
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011522098
1998 wurde vom Autor eine umfangreiche empirische Untersuchung zu den Wirkungen von Sportsponsoring im Rahmen der Fußball-Weltmeisterschaft in Frankreich veröffentlicht. Gemessen und analysiert wurden u.a. Erinnerungsleistungen und Veränderungen psychologischer Marketing-Zielgrößen im...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521322