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All
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Thesis
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Arbeitspapier
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Sammelwerk
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Konferenzbeitrag
152
Reprint
147
Konferenzschrift
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115
Ratgeber
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Handbuch
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Sammlung
39
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Fallstudiensammlung
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19
Government document
19
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19
Übersichtsarbeit
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Bibliographie
16
Mehrbändiges Werk
15
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Language
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German
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7
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Esch, Franz-Rudolf
69
Burmann, Christoph
34
Baumgarth, Carsten
28
Meffert, Heribert
21
Ahlert, Dieter
17
Bauer, Hans H.
16
Keller, Kevin Lane
15
Bruhn, Manfred
14
King, Stephen
14
Strödter, Kristina
14
Fischer, Alexander
13
Fournier, Susan
13
Sattler, Henrik
13
Meyer, Anton
12
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Schmitt, Bernd
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Baetzgen, Andreas
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Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid
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Gierl, Heribert
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Institution
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Eidgenössisches Institut für Geistiges Eigentum
1
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Marke und digitale Medien : der Wandel des Markenkonzepts im 21. Jahrhundert
43
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
35
The Routledge companion to contemporary brand management
32
B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice
27
The evolution of brands : from signals of quality to storehouses of trust
24
Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt
23
Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, Fallbeispiele
21
Innovative Markenführung und -implementierung
21
Marken und Sport : aktuelle Aspekte der Markenführung im Sport und mit Sport
21
Strong brands, strong relationships
21
Brand Content : die Marke als Medienereignis
20
Brand Planning : starke Strategien für Marken und Kampagnen
20
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
19
Identitätsbasierte Luxusmarkenführung : Grundlagen - Strategien - Controlling
19
Erfolgreiche Markendifferenzierung : Strategie und Praxis professioneller Markenprofilierung
18
Handbook of brand relationships
18
Kellogg on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management
18
Markendifferenzierung : innovative Konzepte zur erfolgreichen Markenprofilierung
18
Praxishandbuch Relaunch : Potenziale vorhandener Marken richtig ausschöpfen
18
The definitive book of branding
18
Brand management in emerging markets : theories and practice
17
Brands and branding
17
Consumer-brand relationships : theory and practice
17
Handbook on brand and experience management
17
Mit der Marke zum Erfolg : Markenmanagement in Hotellerie und Gastronomie
17
Best practice der Markenführung
16
Corporate brand and corporate reputation
16
Das Diktat der Markenführung : 11 Thesen zur nachhaltigen Markenführung und -implementierung ; mit einem umfassenden Fallbeispiel der Loewe AG
16
Employer Branding : Arbeitgeber positionieren und präsentieren
16
Measuring and managing brands
16
A master class in brand planning : the timeless works of Stephen King
15
Brand management ; Vol. 3
15
Brands : interdisciplinary perspectives
15
The brand challenge : adapting branding to sectorial imperatives
15
Cases on branding strategies and product development : successes and pitfalls
14
Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
14
Impulse für die Markenpraxis und Markenforschung : Tagungsband der internationalen Konferenz "DerMarkentag 2011"
14
Schauplätze dreidimensionaler Markeninszenierung : innovative Strategien und Erfolgsmodelle erlebnisorientierter Begegnungskommunikation ; Brand Parks, Museen, Flagship Stores, Messen, Events, Roadshows
14
Trademarks, brands, and competitiveness
14
Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für die Markenführung
14
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Memes everywhere : the effect of social media memes on consumers' attitude towards brands and their purchase intention
Pilavcioglu, Burak
;
Hodeck, Alexander
;
Nagel, Niels
; …
- In:
Zukunft des Marketings
,
(pp. 37-55)
.
2023
the advertisement, towards the
brand
and on their purchase intention. Results of an empirical study indicate that ads with …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014516159
Saved in:
2
Chocolate brands and preferences of Chinese consumers
Mo, Di
;
Rozelle, Scott
;
Zhang, Linxiu
- In:
The economics of chocolate
,
(pp. 170-179)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011459188
Saved in:
3
Brands, branding and
brand
culture
Kelly, Aidan
- In:
Contemporary issues in marketing : principles and practice
,
(pp. 155-184)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012134044
Saved in:
4
Country-of-origin effects on Chinese consumption of branded foreign products
Fayol-Song, Lingfang
- In:
The globalisation of Chinese business : implications …
,
(pp. 227-239)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012016697
Saved in:
5
From product
brand
to platform
brand
: business evolution of Internet clothing
brand
Handu
He, Jiaxun
;
Zhu, Liangjie
- In:
China-focused cases : selected winners of the CEIBS …
,
(pp. 137-166)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012004094
Saved in:
6
Consumer perceptions and responsiveness toward CSR activities : a sectoral outlook
Aydın, Hatice
- In:
Ethics, social responsibility and sustainability in …
,
(pp. 45-63)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012104159
Saved in:
7
Brand
transformation : a performative approach to
brand
regeneration
Lucarelli, Andrea
;
Hallin, Anette
- In:
Marketing performativity : theories, practices and devices
,
(pp. 84-106)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011616288
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8
Exploring the
brand
's world-as-assemblage : the
brand
as a market shaping device
Onyas, Winfred Ikiring
;
Ryan, Annmarie
- In:
Marketing performativity : theories, practices and devices
,
(pp. 141-166)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011616301
Saved in:
9
Consuming the idea of the
brand
Levy, Sidney J.
- In:
Contemporary consumer culture theory
,
(pp. 50-58)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011664619
Saved in:
10
Brand
doings in a performative perspective : an analysis of conceptual
brand
discourses
Bode, Matthias
;
Kjeldgaard, Dannie
- In:
Contemporary consumer culture theory
,
(pp. 251-282)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011666520
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