Showing 1 - 10 of 1,199
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012653558
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001810504
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003516945
"Customer delight has been the goal for all companies small and big around the world. The present book is an effort to analyse the nuances of marketing efforts put forward by companies to achieve customer delight and sustain it in a fiercely competitive marketing environment. The book proposes...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013441875
Grundlagen und Strategien der Service Excellence -- Service Excellence -- Insights into Service Excellence -- Competing in the Future: How Can Firms Nurture Service Superiority -- Integrierte Kundenorientierung als Treiber der Service Excellence -- Werteorientierungen von BWL-Hochschullehrern...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014359
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003829243
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010257821
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013209424
Revenue Management aus Kundensicht -- Determinanten des Kaufverhaltens im Dienstleistungsbereich -- Pricing bei Dienstleistungen und Yield Management -- Zahlungsbereitschaften im Service Encounter -- Wahrgenommene Preisfairness und Ansätze zur Konfliktlösung -- Verhaltenseffekte bei...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017374
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013349235