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Ignatius, Adi
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Klepper, Karsten
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Mannelly, Matthew M.
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Martin, Bernadette
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Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
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One Planet Leaders, an interview with WWF International and IMD
Moeller, Carolina
;
Yaziji, Michael
;
Mizera, Sue
- In:
The journal of brand management : an international journal
20
(
2012/13
)
3
,
pp. 196-204
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009703671
Saved in:
2
Philanthropy, charity and CSR at Kimberly-Clark : an interview with Jenny Lewis and Alyson Gomez
Lewis, Jenny
;
Gomez, Alyson
;
Mizera, Sue
- In:
The journal of brand management : an international journal
20
(
2012/13
)
3
,
pp. 179-185
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009703723
Saved in:
3
A leader with a passion for brands : an interview with Matthew M. Mannelly, CEO of Prestige Brands, Inc.
Mannelly, Matthew M.
- In:
Business horizons
54
(
2011
)
5
,
pp. 399-405
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009297132
Saved in:
4
Markentreue setzt eine starke Marke voraus : die zu pflegen ist eine zentrale Herausforderung
Bruhn, Manfred
- In:
Erfolg in Zeiten des Wandels : BMW im Gespräch …
,
(pp. 022-038)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003346546
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5
"Aspirational symbols of today's global society"
Mei-Pochtler, Antonella
(
interviewee
); …
- In:
Luxus als Distinktionsstrategie : Kommunikation in der …
,
(pp. 97-108)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012025104
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6
We look like our names : why people are uncannily good at putting names to faces
Sellier, Anne-Laure
(
interviewee
); …
- In:
Harvard business review : HBR
95
(
2017
)
5
,
pp. 32-33
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011730394
Saved in:
7
Interview mit Sven Schuwirth : Bereichsleiter Marken- und Vertriebsentwicklung der Audi AG
Frisch, Jutta
;
Schuwirth, Sven
- In:
Strategie und Technik des Automobilmarketing
,
(pp. 331-335)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010426292
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Interview mit Dr. Kay Segler : Bereichsleiter MINI Geschäftskoordination und Markenführung
Krieger, Kai Harald
;
Segler, Kay G.
- In:
Strategie und Technik des Automobilmarketing
,
(pp. 210-213)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010426298
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Mut leitet Wandel ein
Coombe, Cary
(
interviewee
)
- In:
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
42
(
2020
),
pp. 37
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012152592
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Branding in a digital world : discussion based on an interview with Paul Geddes CEO of Direct Line Group
Geddes, Paul
(
interviewee
);
Hughes, Tim
(
interviewer
); …
- In:
The marketing review
18
(
2018
)
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,
pp. 41-53
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