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Theory
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Type of publication
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Article
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
Bibliography included
Reprint
Article in journal
264
Aufsatz in Zeitschrift
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Bibliografie enthalten
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Forschungsbericht
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Konferenzschrift
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Language
All
German
25
English
23
Author
All
Benkenstein, Martin
Gröppel-Klein, Andrea
Laroche, Michel
Loureiro, Sandra Maria Correia
Pelsmacker, Patrick de
Phau, Ian
Swait, Joffre
Weinberg, Peter
17
Belk, Russell W.
16
Bauer, Hans H.
13
Diehl, Sandra
11
Grunert, Klaus G.
11
Spiller, Achim
11
Diller, Hermann
10
Foxall, Gordon R.
10
Henninger, Claudia E.
10
Terlutter, Ralf
10
Bagozzi, Richard P.
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Bruhn, Manfred
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Choi, Tsan-Ming
9
Enneking, Ulrich
9
Fournier, Susan
9
Herrmann, Andreas
9
Hill, Ronald Paul
9
Kenning, Peter
9
Scherhorn, Gerhard
9
Schröder, Hendrik
9
Esch, Franz-Rudolf
8
Keller, Kevin Lane
8
Kirchgeorg, Manfred
8
Kroeber-Riel, Werner
8
Schmitt, Bernd
8
Silberer, Günter
8
Wiedmann, Klaus-Peter
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Ahlert, Dieter
7
Arnould, Eric J.
7
Gierl, Heribert
7
Goldsmith, Ronald E.
7
Langner, Tobias
7
Maclaran, Pauline
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Ozanne, Julie L.
7
Rudolph, Thomas
7
Tadajewski, Mark
7
Alvensleben, Reimar von
6
Behrens, Gerold
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Bettman, James R.
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Institution
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Verlag Franz Vahlen
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Universität Rostock / Institut für Marketing & Innovationsmanagement
1
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Country of origin effect : looking back and moving forward
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Cross-cultural and critical perspectives on brands
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Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
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Marketing and multicultural diversity
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Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
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Analyzing the cultural diversity of consumers in the global marketplace
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Beyond sustainability
1
Brand management ; Vol. 1
1
Brand management ; Vol. 4
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Challenges and trends in modern banking
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Current insights and future trends : [extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising), held in Berlin, Germany, in June 2011]
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E-business : state of the art of ICT based challenges and solutions
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Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
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Fallstudien zum Internationalen Management : Grundlagen - Praxiserfahrungen - Perspektiven
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Forum Mergers & Acquisitions 2014 : Beiträge aus rechts- und wirtschaftswissenschaftlicher Sicht ; [Konferenzbeiträge ... 3. Fachsymposiums "Mergers & Acquisitions im Spannungsfeld der Rechts- und Wirtschaftswissenschaften - aktuelle Erkenntnisse aus Forschung und Praxis" ; am 29.11.2013 ... in Düsseldorf]
1
Gabler Edition Wissenschaft : Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
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Gabler-Edition Wissenschaft / Marketing und Innovationsmanagement
1
Handbook of research on applied data science and artificial intelligence in business and industry ; Volume 1
1
Handbook of research on consumerism in business and marketing : concepts and practices
1
Handbook of strategic e-business management
1
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
1
International advertising and communication : current insights and empirical findings
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Konsum und Verhalten
1
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
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Macroeconomics and beyond : essays in honour of Wim Meeusen
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Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
1
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
1
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Shopping-Center-Handbuch : Development, Management, Marketing
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Sustainable consumption, ecology and fair trade
1
The changing roles of advertising : [extended versions of papers presented at the 11th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) Stockholm, Sweden in June 2012]
1
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
1
Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für die Markenführung
1
Wie lassen sich Marken im demographischen Wandel führen? : Markendialog Februar 2008
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Customers' online interaction experiences with
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brands : e-information and e-buying
Loureiro, Sandra Maria Correia
;
Amorim, Marlene
- In:
E-business : state of the art of ICT based challenges …
,
(pp. 81-97)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011858948
Saved in:
2
Brands as signals : a cross-country validation study
Erdem, Tülin
;
Swait, Joffre
;
Valenzuela, Ana
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785269
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3
Lebenslange Markenbindung
Gröppel-Klein, Andrea
- In:
Wie lassen sich Marken im demographischen Wandel …
,
(pp. 59-72)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003748943
Saved in:
4
Development and validation of consumers' need for ingredient authenticity (CNIA scale)
Zainol, Zahirah
;
Phau, Ian
;
Cheah, Isaac
- In:
Country of origin effect : looking back and moving forward
,
(pp. 84-105)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012008497
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5
Einflüsse des Mobile Commerce auf das Entscheidungsverhalten
Gröppel-Klein, Andrea
;
Broeckelmann, Philipp
- In:
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, …
,
(pp. 33-49)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003753384
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6
Ladengestaltung
Gröppel-Klein, Andrea
;
Kühn, Jochen
- In:
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative …
,
(pp. 315-336)
.
2009
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7
Interactive effects of appeals, arguments, and competition across North American and Chinese cultures
Teng, Lefa
;
Laroche, Michel
-
2009
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8
Der Pro-Veränderungsbias in der Akzeptanzforschung technologischer Innovationen : eine Erklärungsgröße für Fehlprognosen?
Gröppel-Klein, Andrea
;
Königstorfer, Jörg
- In:
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der …
,
(pp. 617-641)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003468620
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9
How do people react to mixed emotions in an ad/medium context setting? : the moderating role of discomfort with ambiguity
Janssens, Wim
;
Pelsmacker, Patrick de
- In:
International advertising and communication : current …
,
(pp. 257-278)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003378131
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10
Psychophysiologie und Konsumentenverhaltensforschung
Gröppel-Klein, Andrea
- In:
Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für …
,
(pp. 75-92)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003992352
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