Showing 1 - 10 of 3,136
To what extent did external events and news versus the candidates' own actions drive the 2016 election outcome? And were candidates misled if they focused on traditional market research versus the newer probabilistic polls? Based on the dynamic political will formation framework, the authors...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012827141
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008824236
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008824884
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003677634
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003685447
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003922789
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009579021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002238109
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009355019
Marken gehören zu den zentralen immateriellen Werten eines Unternehmens, daher ist die professionelle Markenführung entscheidend für den Unternehmenserfolg. Sarah Antwerpes analysiert die Erfolgsfaktoren der Markenführung und leitet die Anwendbarkeit des „Obama-Phänomens“ für...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425319