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Deutschland
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Germany
141
Theorie
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Theory
66
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Supplier relationship management
42
Marketingmanagement
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Marketing management
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Marketing
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19
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18
Key account management
18
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18
Markenführung
18
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All
Undetermined
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Free
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Type of publication
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Article
275
Book / Working Paper
183
Journal
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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz in Zeitschrift
15,479
Aufsatz im Buch
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Book section
3,454
Hochschulschrift
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Graue Literatur
1,286
Non-commercial literature
1,286
Thesis
1,264
Working Paper
898
Arbeitspapier
861
Collection of articles of several authors
565
Sammelwerk
565
research-article
466
Fallstudie
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Aufsatzsammlung
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Ratgeber
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Guidebook
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Bibliografie enthalten
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Bibliography included
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Lehrbuch
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Conference paper
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Konferenzbeitrag
147
Textbook
132
Konferenzschrift
107
Handbook
106
Handbuch
106
conceptual-paper
82
Conference proceedings
74
Collection of articles written by one author
67
Sammlung
67
review-article
57
case-report
55
Reprint
47
review
44
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
33
Article
30
Interview
25
Glossar enthalten
24
Glossary included
24
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Language
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English
253
German
209
French
2
Italian
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Bruhn, Manfred
8
Homburg, Christian
7
Smith, Alan D.
6
Hollensen, Svend
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Töpfer, Armin
4
Belz, Christian
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Kreutzer, Ralf T.
3
Mainela, Tuija
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Mattmüller, Roland
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Reichwald, Ralf
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Öberg, Christina
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Ahlert, Martin
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Alt, Rainer
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Baglieri, Enzo
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Bieger, Thomas
2
Bjerre, Mogens
2
Bock, Andreas H.
2
Braekler, Michael
2
Carù, Antonella
2
Downing, Steve
2
Ewing, Michael
2
Fisk, Peter
2
Georgi, Dominik
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Gummesson, Evert
2
Hougaard, Søren
2
Ihl, Christoph
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Jones, Rosalind
2
Kaunonen, Anna
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Kes, Isabelle
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Kowalkowski, Christian
2
Lasshof, Britta
2
Maklan, Stan
2
Meffert, Heribert
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Money, Arthur H.
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Money, Kevin
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Opresnik, Marc Oliver
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Pepels, Werner
2
Piller, Frank T.
2
Rapp, Reinhold
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Reinhold, Olaf
2
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Institution
All
Deutsche Verkehrswissenschaftliche Gesellschaft
1
Deutschland / Bundesministerium für Verkehr, Bau- und Wohnungswesen
1
RWTH Aachen
1
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Springer-Verlag GmbH
1
Technologie-Orientierte Besuchs- und Informationsprogramme
1
Technologieorientiertes Besuchs- und Informationsprogramm
1
Universität St. Gallen / Institut für Marketing
1
Universität Stuttgart
1
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All
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
10
Gabler Edition Wissenschaft
9
The journal of business & industrial marketing
7
Best Practice in Marketing : Erfolgsbeispiele zu den vier Kernaufgaben im Marketing
6
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
5
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
5
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
5
Gabler Research
4
Handbuch Vertriebs-Exzellenz im Asset Management : institutionelle Anleger gewinnen und binden
4
Marketing von Solutions : innovative Ansätze und Best Practices
4
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
4
Europäische Hochschulschriften / 5
3
Harvard business review : HBR
3
International journal of electronic customer relationship management : IJECRM
3
International journal of quality and service sciences
3
International journal of services and operations management
3
Basler Schriften zum Marketing
2
Business Collaboration : standortübergreifende Prozesse mit Business Software ; Praxislösungen im Detail ; Fallstudien, Konzepte, Modellierung
2
Cases on innovations in educational marketing : transnational and technological strategies
2
DUV / Wirtschaftswissenschaft
2
Deep knowledge of B2B relationships within and across borders
2
Digital and social media marketing : a results-driven approach
2
Direkt-Marketing : Praxiswissen für erfolgreichen Kundendialog
2
Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen
2
European journal of marketing : EJM
2
Gabler-Lehrbuch
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Global business and organizational excellence : a review of research & best practices
2
Handbuch Kundenbindungsmanagement
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Innovation durch Smartphone & Co. : die neuen Geschäftspotenziale mobiler Endgeräte
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International journal of business innovation and research
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International journal of management & enterprise development : IJMED
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2
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
2
Lehrbuch
2
Management decision : MD
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Management research review
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Managing key account portfolios across the process of relationship development : a value proposition-desired value alignment perspective
Hsieh, Ming Huei
;
Chou, Wen-chiung
- In:
Journal of business-to-business marketing
18
(
2011
)
1
,
pp. 83-119
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009009252
Saved in:
2
The impact of revenue management on hotel key account relationship development
Wang, Xuan Lorna
- In:
International journal of contemporary hospitality management
24
(
2012
)
3
,
pp. 358-380
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009544822
Saved in:
3
Sales coordination and structural complexity : a national-international comparison
Rehme, Jakob
;
Kowalkowski, Christian
;
Nordigården, Daniel
- In:
The journal of business & industrial marketing
28
(
2013
)
6
,
pp. 514-522
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009790079
Saved in:
4
Brand communities als neue Markenwelten : wie Unternehmen Markennetzwerke initiieren, fördern und nutzen
Baumgartner, Ekkehart
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003400540
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5
Helping bank customers switch : a case study
Matthews, Claire
;
Murray, David
- In:
Journal of financial services marketing : JFSM
11
(
2006/07
)
4
,
pp. 360-369
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003501377
Saved in:
6
The influence of product features on brand switching : the case of magnetic resonance imaging equipment
Al-Kwifi, Sam O.
;
McNaughton, Rod B.
- In:
The journal of business & industrial marketing
28
(
2013
)
5
,
pp. 421-431
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009771101
Saved in:
7
Elektronische Prozesse im Key Account Management
Brand, Thorsten
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003420216
Saved in:
8
Organisation des Global-Account-Management im Industriegütersektor
Lockau, Ina
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001513271
Saved in:
9
Key-Account-Management und E-Commerce : konzeptionelle Ausgestaltung des Key-Account-Managements durch E-Commerce im Business-to-Business-Geschäft
Storp, Nancy
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013429995
Saved in:
10
Spitzenleistungen im Key-Account-Management : das St. Galler KAM-Konzept
Belz, Christian
;
Müllner, Markus
;
Zupancic, Dirk
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014008590
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