Showing 1 - 10 of 94,790
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000347620
Discussing the latest research and theory in customer satisfaction and services marketing, the topics include: the measurement of the managerial impact on service quality improvement; new methods of assessing the various elements of service quality; and philosophies of the nature of customer value
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013208145
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004181386
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000660090
Das Buch möchte Unternehmen und Nonprofit-Organisationen anregen, sich mit der Sicherstellung von Servicequalität professionell und systematisch zu beschäftigen. M. Bruhn verweist auf seinen Titel "Qualitätsmanagement für Nonprofit-Organisationen" (ID-G 28/13), der die wissenschaftlichen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009765907
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004551565
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004595721
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004608554
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000630954
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013512733